Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke sanger kan jeg lære nå?


AndreasH

Anbefalte innlegg

Takk :) Har du tilfeldigvis noen tabs til tappingen du brukte? Er ikke så flink til å komponere tapping ennå...

Jeg får heller ikke til sweepingen så jeg tok deler fra mattrach sin version å satte delene sammen med noe som jeg har funnet på , å til slutt hadde jeg min Litt "egne" versjon av sangen sangen =D

Endret av acdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å spille en enklere låt bra, enn en vanskelig låt dårlig.

Jeg har hatt stor (ekstremt relativt sett) suksess med "Norge i rødt, hvitt og blått". Da var vi riktignok to gitarister, og begge gikk inn for det vi gjorde. Vi delte likt på melodi og akkorder. Når jeg spilte melodi spilte han de akkordene han selv hadde funnet ut passet. Det kunne bli jazza, bluesy, vekselbasskomp, overtonehylogrock. Hva som helst. Dette var til faget musikkformidling på videregående, der var formidlingen særdeles viktig. Og det er mye lettere å formidle noe du har laget selv enn å konsentrere deg for å spille musikk noen andre har laget. Kanskje ikke innenfor rekkevidde, men det er en mulighet. Bæ, bæ lille lam kan også spilles. Er ikke låta som er viktigst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.