Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

K hai thar


Anbefalte innlegg

Jepp. Da har dere fått en ny bruker. Bor i Stavern, Vestfold. Har for tiden kun èn gitar: Epiphone Les Paul Standard. Ikke akkurat den dyreste øksa på markedet, men den funker. Drar til London i høstferien, så da blir det nok en Fender Tele av noe slag.

Er også veldig musikkinteressert, så legger ut en slags liste her:

Led Zeppelin | The Who | Cream | Jefferson Airplane | Velvet Underground | Van Der Graaf Generator | Black Sabbath | The Beatles | Tom Waitz | Bob Dylan | The Clash | The Doors | Electric Light Orchestra | The Faces | Gorillaz | Iggy & the Stooges | Jethro Tull | Jimi Hendrix | The Kinks | Queen | The Rolling Stones | Rory Gallagher | We Are Scientists | The Yardbirds | The White Stripes | The West Coast Pop Art Experimental Band | 13th Floors Elevators | Klaatu | The Nice | Yes | Emerson, Lake & Palmer | Frank Zappa | Advent | Aphrodite's Child | Blackmore's Night | Buddy Holly | Thijs Van Leer | Nirvana (De fra 60-tallet) | Captain Beefheart and The Magic Band | Henry Cow Frank Sinatra ....

...Og så videre.

Endret av Progressiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for kommentarene folkens.

Robin Hood er ikke en dritt i forhold til Blackmore. ^^ Deep Purple er også bra, selvfølgelig. Deres versjon av ''Hush'' er rå, men sanger som Into The Fire, Lady Luck og Living Wreck gir meg fnysninger (?). :ninja:

Endret av Progressiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SITAT (Progressiv @ 23.08.2008 - 12:04)

Deres versjon av ''Hush'' er rå, men sanger som Into The Fire, Lady Luck og Living Wreck gir meg frysninger..

Du har peil. Fra nå av heter du Gud.

^_^

Kan legge til at jeg bestilte en Fender Telecaster Thinline med Bigsby og Fender USA Pickups for noen dager siden.

Endret av Progressiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.