Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar fra U.S.A på vei!


razorback94

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med rå gitar! MLer er noe av det lekreste, noen timer til med overtid så dumper det vel en brasil-variant ned i postkassen her også.

Til de av dere som lurer på jetcarrier og slikt: Et alternativ er å bruke ebay. Forhandlerne der er gjerne litt mer slepphendte i forhold til å sende utenlands, og prisene står slettes ikke tilbake for guitarcenter/sweetwater/etc. Har selv brukt The Music Farm med hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet to Dean gitarer idag. Ene var en svart med EMG's til rundt 7 000kr, ML Knight . Den låt nydelig. Testet sammen med Marshall Vintage Modern stack. Veldig fyldig og kremaktig vreng også kremaktig cleans.

Så testet jeg en annen med Dimebucker i bridge, Dean Razorback Explosion til 11 000kr.

Den var mer behagelig å spille på og Dimebuckeren var mye mer tight og hissig enn EMG'en. Men neckpickupen låt helt rævva, imo..

Fikk dritlyst på en Dean gitar nå. De låt mye bedre til Metal enn mange Gibson LP's til over 20 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget enig. Jeg er ikke spesielt begeistret for flame/explosion/o-flage-variantene, så endte opp med en vanlig ("Two-tone") razorback selv. Prøvde både FDB-MLen og en Razorback i en av hovedstadens musikkbutikker, og bestemte meg der og da for å investere de ekstra kronene i en Razorback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jeg vet, jeg vet!

Snakker om prisene på hagstrøm :P

Likte ikke helt finishen på den. Litt for mye stas for min smak.

Syns ærlig talt at ML'n så mye mer sexy ut, selv om Razorbacken var bedre å spille på :P

dette er pga halsprofilen. CFH/DFH har samme (eller ihvertfall lik) halsprofil som razorback, og vil dermed sannsynligvis være "bedre" å spille på, ihverfall i dine hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.