Web Analytics
Jump to content

Ny gitar fra U.S.A på vei!

razorback94
 Share

Recommended Posts

Nå har det sånn at jeg endelig presset igjennom å bestille gitar fra U.S.A! (Mutter'n og Fatter'n var litt skeptisk <_< )

Valget falt på en Dean Fom Hell CFH. Den er jo kanskje litt ikonisk for noen :blush: , jeg synes det bare blir fett med en svær Dean ML for en hver situasjon ^_^

Bestiller fra Guitarcenter gjennom Jetcarrier, så det tar vel 2-3 uker før den kommer. Skal laste opp bilder til folket når den kommer ;)

Siden det blir bestilt fra Amerika, så kjøper jeg jo den uprøvd, men etter som jeg har hørt, så er de veldig gode å spille på :)

Edited by razorback94

• Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, dæven det har jeg ikke lagt merke til! :P

Ping Floyd'en er vel ganske bra saker etter det jeg har hørt folk si om den, så det gjør ikke noe det :wub:

Skal bli deilig med ny gitar i forhold til Jackson JS30 jeg har nå ^_^ (Ikke noe vondt om gitaren, men den er ikke heeelt god mtp at G-strengen ikke holder seg stemt mer enn en time med spilling)

Hvordan fungerer det hvis man skal bruke f.eks jetcarrier til å få gitaren til Norge? Man kan jo ikke bare bestille fra guitarcenter uten å kontakte noen for å få gitaren til Norge.

Håper noen skjønner hva jeg spørr om.