Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Electro Harmonix Deluxe Memory Man


Anbefalte innlegg

Det finne forsåvidt analoge loopere også ;)

Men det går fint ann å simulere analog-delay med den. Med filterknotten kan du velge hvordan tonen på repetisjonene skal være. Snodig sak :)

Har ikke sett andre enn den til ZVEX, og den er jo bare tullball.

Finnes det skikkelige analoge loopere?

edit:

Jepp, TS-kloner til $1500 osv. :lol:

Boutique meg i ræva.

Hva var det et svart til? =p Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg hatt denne på brettet en ukes tid, og jeg må si den er morsom å leke med. Jeg har en vei å gå med tanke på å få stilt inn de lydene jeg trenger til bruk i bandet, men det kommer etterhvert. Loop-funksjonen har jeg testet litt, og det er mange muligheter med denne. Tap-tempo er jo bare helt fantastisk, skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten tidligere.

Ja dette var noe helt annet enn Carl Martin Red Repeat som jeg hadde før. ^_^

I tillegg var fyren på ebay så snill, at han bare førte på fraktkostnaden på pakken, slik at den ble tollfri for meg. Grei kar det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt denne på brettet en ukes tid, og jeg må si den er morsom å leke med. Jeg har en vei å gå med tanke på å få stilt inn de lydene jeg trenger til bruk i bandet, men det kommer etterhvert. Loop-funksjonen har jeg testet litt, og det er mange muligheter med denne. Tap-tempo er jo bare helt fantastisk, skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten tidligere.

Ja dette var noe helt annet enn Carl Martin Red Repeat som jeg hadde før. ^_^

I tillegg var fyren på ebay så snill, at han bare førte på fraktkostnaden på pakken, slik at den ble tollfri for meg. Grei kar det ;)

Kjempekar. Når er vel alt musikkutstyr strengt tatt tollfritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.