Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Aphelion skrev:

Oi! Ja, selvfølgelig! Haha :D Hørte på radio mens jeg så videoen, og ALT du spilte var i sync med låta på radio... Faen så creepy.

? Har nok kontakt med en annen dimensjon... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt 'noodling' på Weissenbornen ! :-)

Tatt opp med en
Ear Trumpet Labs Edwina mikrofon -> iConnectivity iConnectAudio4+ -> iPad Air med Auria.
Filmet og "Limt sammen" i iMovie på iPaden.
 

 

Endret av juzzizhow
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, juzzizhow skrev:

Litt 'noodling' på Weissenbornen ! :-)

Tatt opp med en
Ear Trumpet Labs Edwina mikrofon -> iConnectivity iConnectAudio4+ -> iPad Air med Auria.
Filmet og "Limt sammen" i iMovie på iPaden.
 

 

Meget behagelig spilling:). Fikk akutt lyst på et unormalt stort glass rødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Polkagrisen skrev:

Vi spelte ei ny låt på lørdag

Det er driv over dette.. men husk å ta prislappen av klærne før dere spiller :-) (eller var det kanskje scenepasset..)


Det virker dog som om bandmedlemmene stilmessig befinner seg på ulike planeter.. stemmer her for at dere adopterer bassistens noe mer laidbacke holdning (ala ferietur) hvis dere jobber for et mer helhetlig visuelt uttrykk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skela skrev:

Det er driv over dette.. men husk å ta prislappen av klærne før dere spiller :-) (eller var det kanskje scenepasset..)


Det virker dog som om bandmedlemmene stilmessig befinner seg på ulike planeter.. stemmer her for at dere adopterer bassistens noe mer laidbacke holdning (ala ferietur) hvis dere jobber for et mer helhetlig visuelt uttrykk. :-)

Har gitt han opp for lenge sia. Dette er beskjedent til han å være. Gremmes tanken på da han stilte i fullt neonorange.... 

Det er scenepass ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, juzzizhow skrev:

Litt 'noodling' på Weissenbornen ! :-)

Tatt opp med en
Ear Trumpet Labs Edwina mikrofon -> iConnectivity iConnectAudio4+ -> iPad Air med Auria.
Filmet og "Limt sammen" i iMovie på iPaden.
 

 

Vakkert og uttryksfullt spilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Polkagrisen skrev:

Har gitt han opp for lenge sia. Dette er beskjedent til han å være. Gremmes tanken på da han stilte i fullt neonorange.... 

Det er scenepass ja :P

Vokalisten (som jeg går ut fra at er deg) har et godt potensiale som frontfigur. 

Men bassisten stjeler faktisk showet. Dels fordi han har en ganske badass, gi f.. innstilling samtidig som han spiller fett. Men hovedsakelig fordi han har selvsikkerhet nok til å spille tung rock barføtt og iført casual (ferie) klesdrakt med den største selvfølgelighet. Det gir pussig nok et autentisk uttrykk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skela skrev:

Vokalisten (som jeg går ut fra at er deg) har et godt potensiale som frontfigur. 

Men bassisten stjeler faktisk showet. Dels fordi han har en ganske badass, gi f.. innstilling samtidig som han spiller fett. Men hovedsakelig fordi han har selvsikkerhet nok til å spille tung rock barføtt og iført casual (ferie) klesdrakt med den største selvfølgelighet. Det gir pussig nok et autentisk uttrykk. 

Vokalisten er meg ja, Du får gi oss en sjangs neste gang vi spiller i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Polkagrisen skrev:

Vokalisten er meg ja, Du får gi oss en sjangs neste gang vi spiller i nærheten :)

Tror dere må legge mer om til jazz-metal før jeg blar opp inngangspenger :-) Men det er potensiale her på flere fronter, helt klart. Tommel opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.