Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bielsk Podlaski, Polen, för nån månad sen:

Tycker att den här är litt rolig, det märks att det är god stämning när det plockas upp en bas som det börjar spelas på, typ luftbas fast med en riktig bas. Jag är inte med i videon, antagligen för att personen som filmade hade mer fokus på voka.. näe, vänta lite, ser ut som om kameramannen är basist :) . Det var mer kaos än det ser ut som, PA:högtalarna ramlade ner och höll på att krossa publikskalle, men som tur var träffade de bara nån på axeln och han var full och överlevde (men det kan ha varit under en annan sång än den här). Det sista som händer i videon är att en tjej flyger upp på scen så att min mick ramlar omkull och det blir skrattpause.. men det syns inte för kameramannen är basist :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takker! @Skoggy. Det er rosentre ja. Valgte det ettersom siden jeg syns det gir fin respons i bassområdet. Er en custom gitar jeg fikk bygd av kanadisk gitarmaker Marc Beneteau.

Endret av Z0S0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte en Hannah Montana-gitar på loppemarked for litt tilbake. Mangla en streng og en vitkig skrue. Fant ut at jeg ikke likte lakken noe særlig, så strippa den nesten helt ned. Lagde en liten videosnutt, som jeg slang med i annonsen når jeg skulle bli kvitt den;) (Den ble solgt VELDIG billig, så ikke noe å uroe seg over).

https://www.youtube.com/watch?v=O2TZHHxQmJE&list=UU9HUfE95l59PNld8j4Q5aAw

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.