Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!

Anbefalte innlegg

• Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I disse tider er det mange som mister dagtilbudet sitt, som for ganske mange er særdeles viktig for å opprettholde sosial stimuli og opplevelsen av god psykisk helse. Det gjelder også mennesker med ps

Litt 'noodling' på Weissenbornen ! :-) Tatt opp med en Ear Trumpet Labs Edwina mikrofon -> iConnectivity iConnectAudio4+ -> iPad Air med Auria. Filmet og "Limt sammen" i iMovie på iPade

Posted Images

Bortsett fra alt for mye gain på gitaren, og at du glemte gitarfillsene etter soloen, var jo dette bra! :)

Takker :) Eg lige nå litt gain eg :D Prøvde på di fillså men di blei halvsure så eg dreid i di ;) Ser at eg fekk post nr 665, søren og det sko jo ha blitt 666 med Highway to hell :D
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i oppgave å lage en veldig kort sang der jeg kun skulle bruke stemmen eller miljølyder. Kunne vri og vrende på ting så mye jeg ville så lenge jeg brukte mine egne samples.

Lagde noe drit jeg egentlig ikke liker, men syns det var litt fett med tanke på at jeg kun har brukt min egen stemme (utenom et opptak av en cola som åpnes, som jeg brukte som hats :P)

http://soundcloud.com/roblar4/dubstep-voice-sampling-v3

Endret av Fugdup
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett som alltid Erlend! :D

I det siste har jeg eksperimentert mye med forskjellig musikk, og det har blitt ganske lite gitar egentlig.

Skal få endret på det, men uansett...

Her er lite orkesterstykke jeg satt sammen idag etter jeg skaffet meg East West Symphonic Orchestra. Sykt fete samples i det biblioteket.

http://www.youtube.com/watch?v=odUaGZ_igPc&feature=player_embedded

Endret av Fugdup
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• 8.2 er RMS spenninga. Gang den med kvadratroten av 2 så har du sånn ca 11.6 VAC Peak to peak. Og så er det spenningsfall over to dioder i en sånn likeretter, ikke alle fire ! Og hvis du måler rett etter likerettern uten noe filterkondiser er det jo ikke ren DC ...     
    • Da er de nye diodene lodda på plass. For at de skal få litt kjøling, lodda jeg de med noe lengde på beina, litt opp fra print kortet, og bøyde de to ytterste litt til siden. Så målte jeg, 8.2V veksel fra trafo, inn på likeretter'n, og ut, 11V...hæh? Skulle ikke de fire diodene til sammen suge ca 2.4 V? Annivay, jeg satte i fire gamle rør, så kretsen fikk last, og, strømstyrke droppa ned til 7V. Så da er vel allt i orden da....
    • Hvis du har en av/på-switch til loopen vil du vel kun få input hvis den er av, og kun loop return hvis den er på? Men parallell loop vil nok også fungere ja
    • Har desverre ikke svar på det. En slipper hvertfall å kutte strenger som ved FR - her trer man strengene inn i blokken bak gitaren. Ingen locking nut, ingen behov for sekskantnøkkel (tør ikke skrive umbraco/unbraco lenger). Ser også ut til at trussrod-justeringen utføres på med et ratt ved siden av neck-pickupen.
    • Muting av signalet gjør jeg allerede med ab boksen regner jeg med, som enten sender gitar signalet til input eller til helix sånn det er satt opp nå. Med en av og på switch til fx loop vil jeg vel også få input signalet med i tilegg til clean amp modulering, det tror jeg blir krøll.  Må undersøke litt ang parallell loop
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.