Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

La nettopp ut et cover av pantera - walk.

Er ikke noe video, siden jeg desverre ikke har kamera. Laget det med Amplitube Metal og Reaper :)

Har spilt i ca 9 måneder.

Soloen er ikke perfekt, men funker vel? :)

Hadde vært sinnsykt fett om noen gadd å kommentere/rate den!

http://www.youtube.com/watch?v=X2UVEkAwC8A

Endret av Anselmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nettopp ut et cover av pantera - walk.

Er ikke noe video, siden jeg desverre ikke har kamera. Laget det med Amplitube Metal og Reaper :)

Har spilt i ca 9 måneder.

Soloen er ikke perfekt, men funker vel? :)

Hadde vært sinnsykt fett om noen gadd å kommentere/rate den!

*video*

Spillingen var det igrunn ikke mye å si på, syns du har rimelig god teknikk til å ikke ha spilt lenger enn 9 måneder!

Personlig likte jeg ikke gitarlyden din så veldig godt. For mye gain etter min mening, men dette er vel smak og behag.

Keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fersk i forumet ! Har en del videoer dere kan sjekke ut, har ikke spilt så veldig lenge... så spillingen min er fortsatt ganske enkel. Prøver å forbedre meg og gå videre til mer kompliserte ting, men det tar jo litt tid !

Sjekk ut YouTube-channelen min og så blir jeg glad for å høre hva dere synes ! Tips til hvordan jeg kan bli bedre settes stor pris på !

http://www.youtube.com/lothlorien93

Jøss, visste ikke at Tore trakterte celloen.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut denne her igår

http://www.youtube.com/watch?v=2fF8msQnNIk

Gi meg tilbake melding om hva jeg burde forbedre :)

Så denne først nå, og du ber om tilbakemelding. Vel, Satriani har perfeksjonert sin teknikk, og han spiller faktisk nøyaktig likt på konsert som på plate (var på konsert med han - kan det har vært i 1993, mon tro - på Sentrum Scene?). Du har mye bra inne der, men et tips er å ikke forsøke å spille "alt" det Joe gjør. Du kan med fordel hoppe over noen av tonene i de raskeste partiene for på den måten å følge takten bedre. I tillegg vil du få en mye bedre lyd, og alt høres mye smoothere ut - dette gjelder over hele fjøla, også i sluttpartiet hvor du tapper. Når du skal kopiere låter som er teknisk vanskelig å få helt likt, er det lurt å først fokusere på tonen i begynnelsen av takten - i dette tilfellet 3/4 takt, og avslutte med den siste tonen, uten nødvendigvis å gå gjennom skalaene som brukes. Pickingen på kompet innimellom kan du også dempe noe mer med hånda.

Jeg er nysgjerrig: Hvor lenge har du spilt? Husker selv at jeg øvde på denne mfl av Satriani (uten å lykkes helt...)

tilbakemeldingen er kun ment positivt - håper du forstår det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Norskprosjekt:

Skulle lage en reklamefilm, så vi lagde for en plate. Litt rølpete redigering og mixing, men synes resultatet ble rimelig bra med tanke på at idéer, skriving, innspilling, filming og mixing ble gjort på en dag :)

Jeg er duden med feilvei-Dean btw :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.