Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Takktakk, gitaren rimelig ny ja, en måned eller noget.

Den blir riktignok litt for moderne for meg, så om noen har lyst til å kjøpe den, eller bytte den i en strat er det bare å si ifra! :)

/E

Har du verkeleg kvitta deg med Suhr`en? Syns å hugse den mangla på eit bilete eg såg i galleriet for ei stund sidan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg plutselig at jeg ikke har posta denne videoen før! Tror jeg? :rolleyes:

Dette er et band jeg og noen kompiser hadde før. Vi spilte stort sett «classic rock» coverlåter, men hadde også et par egne låter. Dette er en av dem. Videoen ble laget av noen studenter på HiG :)

Meg med ES :P

Litt dårlig synk, og noe feil klipping til tider med tanke på hva som faktisk blir spilt. Samt skrivefeil i låttittelen, hæhæ. Men moro læll! Har ikke sett denne på lenge nå, så det var et artig gjensyn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! Den låta var mildt sagt ganske vanskelig å få ned på tape, føler ikke at vi fikk til så bra dynamikk som når vi spilte den live :) Vi skal forresten prøve å få til en slags reunion-gig på Gjøvik litt utpå. Kan bli gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Satan! Må si jeg ble veldig imponert over vokalisten, satt som et skudd for å si det sånn når det gjelder min musikksmak. Utenom det syns jeg alt var tøft :D

Godt å høre. Du får sjekke ut nettsida og myspacen vår, ligger noen låter ute :)

Kanskje du kan driste deg til å bestille skiva også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.