Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Takk Kjutte.

Det der hørtes mye bedre ut nå. Og faktisk har du helt rett. Vibben er litt ukontrolert innimellom. Jeg har hørt litt nøyere på opptaket mitt nå. Fokuset mitt har nok ikke vært der i det siste. Men jeg kan hvis jeg vil altså. Når det gjelder teknikken min har du også helt rett i at den ikke alltid er tight. Jeg jukser en del for å få fart på sakene. Jeg prøver å få det til og flyte mest mulig men det er tross alt ikke alternate picking jeg driver med. Men når jeg får det til låter det fett nok for meg.(Petrucci og Tekrø gjør det, selv om de gjør det bedre selfølgelig) Aldri vært spesielt rask på alternate picking. Tapping delen er noe jeg øver inn nå, så der er det rom for mye forbedring!

Når jeg improviserer tenker jeg ikke veldig grundig gjennom ting jeg gjør.Det kommer til meg der og da. Noen ganger blir resultatet bra andre ganger ikke. Drømmen min er at det skal høres kult ut hver gang men det er nok en drøm. Jeg liker ikke å lage soloer,det er jeg for lat til. Tiden strekker ikke til mer enn litt øving nå og da. Jobb,samboer og barn tar opp den tiden. Jeg klager ikke da.

Jeg kommer nok til og legge ut mer når det kommer mer. Også gleder jeg meg til flere antimatter videoer. Det skal bli gøy og høre.

Ps: jeg har flere videoer på youtube.(jeg måtte si det :blush: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned den backingen og har planer om å gi den et forsøk. Kjutte kan også prøve seg, han vil kanskje ha en annen vinkling enn Alijens.

Når det gjelder Cooley så er faktisk den videoen et eksempel på ham i rolig og reflektivt humør. Ikke at det han spiller passer så bra over musikken, men han pleier å være mer in-your-face enn dette.

Hmm... hvis flere har lyst til å prøve seg, hva med å lage en egen tråd der forummedlemmer jammer til denne backingtracken? Jeg kan også prøve meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En øvingsvideo vi lagde for morro skyld for bandet, spellt inni kjellern. Skjedde no kødd, så er ikke in-sync.

Låta er jo lagt oppå videoen uansett, så spiller vel ikke alt for stor rolle...

Jeg er han langhåra hippie'n... (som har skrivd det meste av låta forsåvidt...)

Ganske fett! I stil med litt nyare Mastodon, synst eg.

Eller i stil med Mastodon anno 2001/2006 (har bare hørt 2006-versjonen av sangen Shadows that Move)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddy jo! Tøff video, og fremdeles en lekker RG du trakterer. ;)

Andy! Åja, du er fortsatt her å vanker? ;P Jatta, RG-en forlater jeg aldri. Men mindre jeg finner en i bedre stand snart. Floyden begynner å bli nok så slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.