Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen igjen!

Jeg er en glad amatør og ikke proff! Joda, vibratoen min er ikke den beste men den er ikke helt forferdelig. Kjutte sin video gypsy jazz viser at også han har "fæl" vibb.Ca.0.21 sek uti. Denne videoen viser meg på mitt beste! Jeg er ikke bedre og kommer mest sannsynlig ikke til å bli bedre heller. Men jeg gleder meg til og se en Antimatter improvisert solo fra dere om veldig kort tid. Tar dere den utfordringen? Kan gi dere 2 dager kanskje.

For meg så er dette en øvingslåt,ikke noe mer. Gitaronani er gøy når man øver. Lavmåls teknikk? utrolig pirkete du Kjutte. Det er helt greit det. Men det går ann å begrense ordbruken litt...

Ps: Rusty Cooley er ett nytt bekjentskap for meg men Feel er vel ikke akkurat ordet jeg finner når jeg hørte den.(men det var kanskje ironisk ment?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned den backingen og har planer om å gi den et forsøk. Kjutte kan også prøve seg, han vil kanskje ha en annen vinkling enn Alijens.

Når det gjelder Cooley så er faktisk den videoen et eksempel på ham i rolig og reflektivt humør. Ikke at det han spiller passer så bra over musikken, men han pleier å være mer in-your-face enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen igjen!

Jeg er en glad amatør og ikke proff! Joda, vibratoen min er ikke den beste men den er ikke helt forferdelig. Kjutte sin video gypsy jazz viser at også han har "fæl" vibb.Ca.0.21 sek uti. Denne videoen viser meg på mitt beste! Jeg er ikke bedre og kommer mest sannsynlig ikke til å bli bedre heller. Men jeg gleder meg til og se en Antimatter improvisert solo fra dere om veldig kort tid. Tar dere den utfordringen? Kan gi dere 2 dager kanskje.

For meg så er dette en øvingslåt,ikke noe mer. Gitaronani er gøy når man øver. Lavmåls teknikk? utrolig pirkete du Kjutte. Det er helt greit det. Men det går ann å begrense ordbruken litt...

Ps: Rusty Cooley er ett nytt bekjentskap for meg men Feel er vel ikke akkurat ordet jeg finner når jeg hørte den.(men det var kanskje ironisk ment?)

Hvis du skal grine, så gidder jeg ikke gi deg tilbakemeldinger mer, så det er veldig greit.

Enig i at vibben på 0.21 ikke var knall, ja- men så suger jeg til Jazz og.

Som det sto, no offense. Det var ikke tight teknikk, du kan godta det og jobbe med det, eller grine og drite i det. Samma for meg liksom.

Og, nei, jeg synes den videoen av rusty var veldig bra!

Serr, gidd ta ting så personlig... Jeg orker ikke gi folk kritikk om de skal grine over det som blir sagt.

Uærlig kritikk er da ikke verdt noen ting uansett.

Endret av Kjutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke til å legge skjul på at du er relativt krass når du vurderer andres spilling Kjutte. Sikkert ment konstruktivt, men det fremstår gjerne vel så destruktivt? Må gjerne myke opp tonen litt og ta brodden av kritikken slik at folk ikke blir redde for å legge ut innspillinger av frykt for å føle seg uthengt.

My 2 cents! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal grine, så gidder jeg ikke gi deg tilbakemeldinger mer, så det er veldig greit.

Enig i at vibben på 0.21 ikke var knall, ja- men så suger jeg til Jazz og.

Som det sto, no offense. Det var ikke tight teknikk, du kan godta det og jobbe med det, eller grine og drite i det. Samma for meg liksom.

Og, nei, jeg synes den videoen av rusty var veldig bra!

Serr, gidd ta ting så personlig... Jeg orker ikke gi folk kritikk om de skal grine over det som blir sagt.

Uærlig kritikk er da ikke verdt noen ting uansett.

ehhh...hvem griner nå?

Må kunne svare på kritikk selv om det står "no offense". Du må tåle å få kritikk tilbake. Som jeg sa her og på youtube, så er jeg enig med deg i de fleste ting du kritiserte men at du kan begrense ordbruken. Du sa at jeg har "lavmåls" teknikk og at jeg har den aller verste vibratoen du har hørt noensinne. Det blir vel og ta litt hardt i.Da må du skjønne at folk reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke til å legge skjul på at du er relativt krass når du vurderer andres spilling Kjutte. Sikkert ment konstruktivt, men det fremstår gjerne vel så destruktivt? Må gjerne myke opp tonen litt og ta brodden av kritikken slik at folk ikke blir redde for å legge ut innspillinger av frykt for å føle seg uthengt.

My 2 cents! :)

Takk! Du rakk det akkurat før meg.:)

Endret av Alijens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger på kjellærvideoen, hehe :) Hygge hygge!

Når det gjelder debatten om konstruktiv kritikk som går her, så er det vel neppe noe særlig pedagogisk å være for krass og direkte nei... Det er ofte en hårfin balanse på det å løfte folk fremover, og det å bryte folk ned. Og spesielt i skriftlige forum som dette så er det vanskelig å få frem nyanser i sterke ord.

"jeg syns du burde jobbe mer med xxx fordi yyy" kontra "jeg syns xxx var helt jævlig"

Ta det til seg de som føler seg truffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal grine, så gidder jeg ikke gi deg tilbakemeldinger mer, så det er veldig greit.

Enig i at vibben på 0.21 ikke var knall, ja- men så suger jeg til Jazz og.

Som det sto, no offense. Det var ikke tight teknikk, du kan godta det og jobbe med det, eller grine og drite i det. Samma for meg liksom.

Og, nei, jeg synes den videoen av rusty var veldig bra!

Serr, gidd ta ting så personlig... Jeg orker ikke gi folk kritikk om de skal grine over det som blir sagt.

Uærlig kritikk er da ikke verdt noen ting uansett.

Ærlighet er det ingen som har problemer med, men det går an å si det på en hyggelig og hjelpsom måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet er det ingen som har problemer med, men det går an å si det på en hyggelig og hjelpsom måte.

Ikke alltid så lett å fortelle andre hva en mener de gjør galt på en nydelig måte, mister!

ehhh...hvem griner nå?

Må kunne svare på kritikk selv om det står "no offense". Du må tåle å få kritikk tilbake. Som jeg sa her og på youtube, så er jeg enig med deg i de fleste ting du kritiserte men at du kan begrense ordbruken. Du sa at jeg har "lavmåls" teknikk og at jeg har den aller verste vibratoen du har hørt noensinne. Det blir vel og ta litt hardt i.Da må du skjønne at folk reagerer.

Jada, enig i det. Endra førsteposten litt til det bedre!!

Jeg er ikke verdensmester i å ordlegge meg, åpenbart... :blush:

Kritikk tilbake er jeg alltid åpen for!

Som jeg sa, jeg har ikke akkurat jazz feelen...

Personlig liker jeg streng kritikk, da det motiverer meg til å øve på de tingene (såfremt jeg mener at vedkommende som gir kritikk vet hva han snakker om.)

SHV: Jada, jeg er såklart enig i det du sier.

Som allerede nevnt, det var absolutt ikke meninga å være pikk, men jeg ordla meg kanskje litt tåpelig.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flåsediskusjonen deres overskygger jo videoen min fullstendig... :(:P

Jeg synes det var dødsrått, og dette kommer fra en som ikke vanligvis liker metall. Godt å høre en vokalist som faktisk synger, og ikke skriker så hest og mørkt som mulig. Gitarlyden var også veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.