Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Hvilken mikk er det? Er det den nyeste shuren?

Shure SM7

Kjempebra video, fin sang, flott klippet og flott lyd! Skulle ikke tro det var mye promille involvert der!

Men spiller dere helt uten publikum?? :D

Fikk noen klager på at vi filma uten å si ifra, og noen i publikum nektet for at dem skulle være med på filmen. Måtte klippe vekk publikum :/

Det er litt mere fancy klipping og bedre lyd litt ut i settet, dette er låt nr. 2 vi bare prøvde å eksportere for en test :) Resten kommer imorgen! :)

Legg opp mer, Thor og Øystein, dette låter jo feeeeeett!

Will do! Det tar ca 16 timer å rendre hele filmen :)

Knalltøft! Bra lyd var det også. :)

Takk!

Har jobbet hele lørdag og søndag med mixing og mastering av lyd :D

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør den awesome valvekingen til høyre i mixen :) Låter bra for en såpass billig amp! (Kan han noe med at mikken som står foran den er langt dyrere enn selve ampen også ;) )

Det hjelper jo ikke om mic'en er aldri så bra om lyden som kommer ut av ampen er søppel, men det var jo ingen issue her. Hadde VK selv tidligere, og at det er god lyd for lite penger er det ingen tvil om.

Ellers er jeg også imponert over kvaliteten på lydmiksen, videoen og spillinga. Låter bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er dette den offisielle russelåta for all russ? I så fall, positivt overrasket.

Misforstå meg rett; det suger jo eselballe, men det er jo bedre enn basshunter.

hahaha. nei nei.. ikke noe offisiell. men alle har tilgang til å laste den ned gratis. bare vi som har laget/lagt ut for å vise at vi kan lage noe bedre enn basshunter ;) hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre måneder med metronomen, klarte jeg endelig å ta knekken på min nemesis, Marco Sfogli.

Han har i låten "Still Hurts" et unisont parti med synth og gitar, som går i 16deler over 8 takter i 130 bpm. Jeg har jobbet hardt og lenge, og fikk endelig et halvrent opptak på video! GJETT om jeg er "stoked"!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.