Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Den Moving to Senegal var ganske gøyal. Er det noe du har kommet opp med selv?

Takk! "Moving to Senegal" henta eg frå datamusic.org. Flott side med backing tracks av bra kvalitet! Det er ikkje så ofte eg spelar jazz, men det hender av og til. Dei fleste backing tracksa der er II-V-I skjema, så dei er flott for nybyrjarar.

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra en konsert i tyskland, elendig video og eg viser nesten ikkje men eg står uansett heilt te venstre.

fra samme konsert. eg står på samme plass. haha

dette kan de prøva den som vil, dee på en gitar for 6 åringer...

en gammel video som eg lagde for å vise ein kompis korleis ein spela songen, gitarlyd gjennom ein tragedie av en gitarpedal, death metal boks.. men morro nok for dei som skulle gidde sjå igjennom heile videoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har spilt i 5-6 år, men har ikke øvd mer enn det siste året. Spilte i et sånn fjortissrrockeband da jeg var yngre, så gikk i powerchords :rolleyes: Men siste året har jeg da prøvd å bli litt flinkere. Aldri hatt noen lærer eller noe, så de grunnleggende feilene er meget framtredende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne se og høre folk fra forumet spille nå :)

Mange folk her som kan mye om gitar og bass,,

men jeg har aldri hørt eller se noen spille, så viss noen youtuber,, så vil jeg att denne tråden

skal inneholde mange sånne linker,

og gjerne info om hvor lenge du har spilt osv .

Jeg synest det kan bli en kos tråd.. VENNLIGST POST :P

Hej här är en link där jag lirar klassik gitarr hilsn Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er et opptak av en konsert med gamlebandet :) Jeg er solo gitaristen (han med krøllene)

Vet at andre gitaristen står å knør lenge med kabelen og at det tar litt tid før vi begynner, men redigeringsprogrammet og jeg var ikke helt gode venner..

Endret av Curl-Head
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Koz

Kan du spille Battlefield Bad company "meny sangen" ?

Eller, som orginal artist / sangen heter Milt Buckner - The Beast

det er en så sjuuukt knall-funky greie x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.