Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Vil gjerne se og høre folk fra forumet spille nå :)

Mange folk her som kan mye om gitar og bass,,

men jeg har aldri hørt eller se noen spille, så viss noen youtuber,, så vil jeg att denne tråden

skal inneholde mange sånne linker,

og gjerne info om hvor lenge du har spilt osv .

Jeg synest det kan bli en kos tråd.. VENNLIGST POST :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatørvideo fra ulike konserter:

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Jeg er sologitaristen i bandet. Har spilt gitar siden 7-8 klassen. Går 3VGS nå.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Akkurat i denne er jeg bare med, men spiller ikke, Jeg var nemmlig ikke med når platen ble spilt inn, men jeg rakk release konserten og musikkvideo :lol:

Jeg ser ut som en tulling på disse videoene menmen... Roger Wilco fra forumet er og med på disse, Gitaristen vedsiden av meg (Bassisten)..

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spiller jeg på talentiaden, dette er en gos stund siden og jeg har blitt betraktelig bedre nå. Den sangen jeg spiller her er på jo nivå med hva en bevegelshemmet 4åring kunne spillt, men den er artig å spille.

Må også si at forsteren ikke er min, jeg har en Spider II 30watt, og den spiller ikke høyt nok til å matche PA'n (som for andledningen var stillt så høyt at alt som kom ut av den ble forvrengt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Ja, du spilte ikke dårlig, fant bare sangvalget veldig underholdende. Det ser forresten alltid litt rart ut med bare en mann på scenen og så mye lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du spilte ikke dårlig, fant bare sangvalget veldig underholdende. Det ser forresten alltid litt rart ut med bare en mann på scenen og så mye lyd.

Takk!! Endelig en som ser på meg som en mann!!

Hadde problemer med å samle sammen et band, sjønner du, derfor måtte det bli backingtrack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Siden dere ikke gidder å svare, får dere heller gidde å trykke på linkene :D Gamle greier, og liveopptaket er ganske shabby. Menmen. Skal bli stas å få ferdig nye plata :)

Det er fullt forklart når du klikker på "Insert: Youtube" linken under Qiuck Accsess ;) altså, du skal BARE legge inn det som står etter "=" i linken ;)

eksempel:

www.youtube.com/watch?v=wrz0pZy2j48

Så da setter du inn: wrz0pZy2j48 i "Insert: Youtube" boksen som kommer når du klikker på den linken, og da skal det se slik ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.