Web Analytics
Jump to content

Vuderer en LTD KH-202

Icetears
 Share

Recommended Posts

For å være HELT ærlig så syns jeg at den LTD'n er en drittgitar.

2000-3000 kroners LTD i 6000 kroners prisklassen...tror jeg solgte min ESP KH2 brukt for 6000 eller 7000, men nok om det.

ting som ikke er bra(fra de 2-3 KH202'ene jeg har prøvd):

-tremolo: super-billig FR kopi som du ellers finner på de billige LTD'ene

-pickupene: meh, ESP-EMG...låter ikke allverden.

-hals: har ikke prøvd en slik LTD hvor bånda ikke måtte files på sidene...altså, dette kan man gjøre selv, men føles rimelgi stusselig på en slik gitar.

om du skal kjøpe ny gitar, så hadde jeg heller gått for en Jackson DK2M, Nye BC Rich modellene, Ibanez 3xx-5xx serien osv.

Jeg ville selfølgelig kjøpt en brukt gitar for de pengene, vil si man får en uendelig mange ganger bedre bruktgitar for 6k, enn den LTD'n :-)

Alt i Alt, så er det bare en billig ESP som er kraftig overprisa.

sjekk denne http://forum.gitarnorge.no/index.php?showtopic=15251

Jackson RR1 som blir solgt av en bruker her...for 7000 (om du greier å få et 1000lapp til) så er denne veldig vanskelig å slå... topp deler, og knakende god øks.

koster vell rundt 22000-24000 ny i Norge.

skulle gjerne slått til på den selv, men så ver det de penga da :-|

sjekk denne http://forum.gitarnorge.no/index.php?showtopic=15251

Jackson RR1 som blir solgt av en bruker her...for 7000 (om du greier å få et 1000lapp til) så er denne veldig vanskelig å slå... topp deler, og knakende god øks.

koster vell rundt 22000-24000 ny i Norge.

skulle gjerne slått til på den selv, men så ver det de penga da :-|

Denne hadde jeg slått til på, har prøvd to-tre RR1'er i mitt korte liv og jeg var helt solgt, der har du mye råtass for penga :)

Denne hadde jeg slått til på, har prøvd to-tre RR1'er i mitt korte liv og jeg var helt solgt, der har du mye råtass for penga :)

om den ikke er solgt før jeg får skaffa penger en gang, så tror jeg faktisk att jeg vurderer den.

selv om jeg synest sprekkene ved fretboard er litt skummelt

LTD er bra det, så lenge du holder det unna KH-202. Du betaler en del for at det er signatur gitar.

Jeg heller gått for en EC-500. Den har EMG81 og EMG60. Dessutten har den fast bridge. På musikkbørsen er den på salg nå, så du får den for rundt 6k.

Ikke misforstå nå, da. LTD lager gode gitarer. Men HK-202 er en svæært dårlig gitar ift prisen.

Skarpe kanter, ubehagelig å spille på og mørk, udeffiner tone.

Meh.. Du finner mye som er bedre fra LTD til de pengene. Se etter M-1000 eller andre merker som Jackson og Ibanez.

Her har du en ESP, ikke LTD men ESP Eclipse til bare 7k

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Dersom du liker LP, har jeg hørt at det er en svært god gitar. Og den har EMG, ikke sånne EMG-HZ som er i KH. Ekte EMG:

• 2 weeks later...