Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forsterker


Eclipse

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å prøve en sånn. Husker det gikk en for 5 000kr her.

Hvilket kabinett har du forresten?

Er det fylt med Greenbacks eller Vintage 30 elementer?

Jeg har et sånt kabinett med V30's. Meget fornøyd. Angrer ikke på dealen jeg gjorde :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dritfet ut!!

lydklipp?

Har desverre solgt opptaksutstyret mitt så får desverre ikke tatt opp noe med det første.

Kabinettet har V30.

Haha, ser ut som en jukeboks eller et bar-skilt...

Det første kjerringa kommenterte var fargen også. Ikke det at jeg trekker paraleller....

Horebelysningen ser kanskje litt ostete ut, men lyset er langt mer subtilt i ett litt mer opplyst lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sansen for blå LEDs og utrolig glorete ting, og synes den så ganske stilig ut. Blir nok veldig umoderne når blå LEDs er ut..

Selv pleier jeg å ha tre saftblandere oppå forsterkeren når jeg spiller, og det er mye mer glorete :D

Men når ble blått lysdiodelys subtilt??

Det trenger det jo ikke være, og det er jo ikke verre enn å klippe en liten ledning, så er lyset borte.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SICK.

Jeg vil ha lyd-samples..

shredd no greier på youtube,, hvor mye koster en sånn en? :|

Da blir det opptak med telefonen :)

Toppen tror jeg koster rundt 25 lapper, jeg kjøpte min brukt. Belco har tilbud på H&K-utstyr så jeg fikk kabinettet for 6500,-. Villedende er oppgitt til 10990,-.

Det som overrasket meg var at Triampen var såpass hissig på kanal 3. Har lest på nettet at enkelte mener den ikke er noe tess til metal, men eg synest den har mer vreng enn Tremoverben jeg hadde; altså mer enn jeg noensinne kommer til å trenge. At den trøkker hardere har selvfølgelig noe med at T-verben var en open-back combo contra en lukket 4x12-kasse som til Triampen.

Kan lett få den til å låte som Tremoverb'en (som jeg forøvrig var veldig godt fornøyd med), men det låter mer rafinert og "smooth". Har bare fått prøvd den på "høyt stuenivå" etter at jeg fikk den så blir spennende å se hvordan den låter når jeg får dra på litt i helga. Låter forøvrig overraskende bra på lavere turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasket meg var at Triampen var såpass hissig på kanal 3. Har lest på nettet at enkelte mener den ikke er noe tess til metal, men eg synest den har mer vreng enn Tremoverben jeg hadde; altså mer enn jeg noensinne kommer til å trenge. At den trøkker hardere har selvfølgelig noe med at T-verben var en open-back combo contra en lukket 4x12-kasse som til Triampen.

Killswitch Engage brukte Triamp en periode. Har MER enn nok vreng til det meste.

Gratulerer med en sinnsykt feit forsterker ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasket meg var at Triampen var såpass hissig på kanal 3. Har lest på nettet at enkelte mener den ikke er noe tess til metal, men eg synest den har mer vreng enn Tremoverben jeg hadde; altså mer enn jeg noensinne kommer til å trenge. At den trøkker hardere har selvfølgelig noe med at T-verben var en open-back combo contra en lukket 4x12-kasse som til Triampen.

Jeg brukte et flexback-kabinett til Tremoverben min. Open-back hørtes relativt slapt ut sammenlignet med closed-back ja.

Triampen høres jo interessant ut. At den har mer vreng en Tremoverben er jo sykt. Jeg hadde aldri gain høyere enn kl 14.

Føler meg en smule vemodig etter å ha solgt T-verben, men har satset alle kort på Axe-Fx'en.

Så nå bør den faen meg leve opp til navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et flexback-kabinett til Tremoverben min. Open-back hørtes relativt slapt ut sammenlignet med closed-back ja.

Triampen høres jo interessant ut. At den har mer vreng en Tremoverben er jo sykt. Jeg hadde aldri gain høyere enn kl 14.

Føler meg en smule vemodig etter å ha solgt T-verben, men har satset alle kort på Axe-Fx'en.

Så nå bør den faen meg leve opp til navnet sitt.

Det er jo helt sykt mye vreng! Sjelden jeg kjører noe særlig høyere enn klokka 12, og jeg spiller death metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sykt mye vreng! Sjelden jeg kjører noe særlig høyere enn klokka 12, og jeg spiller death metal.

Spørs jo hvilken kanal man er på (vintage gain/modern) og hvor du har mastervolum. Vintage kanalen låt best til rytme med gain på rundt kl 14.

Har du hatt en Tremoverb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.