Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan jeg få instalert en fuzz factory inn i gitaren?


aje

Anbefalte innlegg

Litt off-topic?

Unødvendig holdning av trådstarter. Er ikke hjelpen du får gratis god nok for deg? Bedre førstepost burde vært på plass.

Samtidig er uttalelser som "Makan til en holdning på denne lille gutten." unødvendige. Vet du noe om alderen hans? Gå etter ballen, ikke mannen.

altså, jeg spør da bare etter feks gitarverksted i norge, og dere må da skjønne at jeg er villig til å sende gitaren, og de har vel en internettside ellernoe. for jeg vet det ikke er noe særlig i mitt nærområde.

Tror folk forsto spørsmålet i grunn, følte nok bare for å irritere trådstarter.

Som sagt, det er få som kan svare bedre en Castrofiber - og når du skal svare på en slik måte mot noen som faktisk prøver å hjelpe deg, syntes jeg strengt talt du kan være uten hjelp.

My 0.02$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes trådstarter skal forstå at "Hvor kan jeg få instalert en fuzz factory inn i gitaren?" også kan tolkes som "hvor i gitaren er det plass til/best å installere en fuzz factory?".

Det er jo mye mer logisk enn "hvor kan jeg få noen til å installere en fuzz factory i gitaren min?". Hvis det er det man vil så skriver man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.