Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan jeg få instalert en fuzz factory inn i gitaren?


aje

Anbefalte innlegg

Uten at jeg har gjort det, innebærer trolig dette følgende:

- Frese ut nok plass i gitaren til at du fysisk får plass til elektronikken, og lage hull på et egnet sted til potmetre.

- Frese ut og montere batteriholder i gitaren

- Lage deksler til de nye hulrommene

- Plukke Fuzzen fra hverandre, tilpasse ny kabling, og koble det sammen med minus strømbryter på jackpluggen

Det skulle vel være det grøvste. Tror ikke det er det første moddeprosjektet man skal kaste seg over.

De fem potene er montert på printbrettet, så hvis man ikke vil "ha de på rekke" rett over hulrommet til elektronikken, må det loddes og ordnes på det også.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går eventuelt an å bygge en FF selv også, all informasjonen man trenger er tilgjengelig på internet. Men som Castor sier, vil du bli nødt til å bore seks hull, samt frese ut plass til kretskort og batteri, og koble alt sammen. Veldig unødvendig å utsette en gitar for, spør dum meg. Hvis du vil leke Matt Bellamy bør du uansett installere enn Fuzz Probe, ikke en Fuzz Factory i gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 svar, og ikke et eneste relevant et.

Men nei, ikke bare den grunnen folket tror, selvom han er det beste eksemplet på det. har studert pedalen en del, og man får mange flere muligheter om den er inni selve gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, beklager så mye at jeg tenkte igjennom hva som skal til for å få en slik sak inn i gitaren.

Du på din side, for eksempel, har ikke engang fortalt oss hvor du bor. Regner med at du ikke bryr deg stort om adressen til en gitarbygger i Harstad hvis du bor i Kristiansand. Dette er ikke et sted der folk får betalt for å drive research.

Kanskje hvis du hadde fått bedre svar hvis:

- Du hadde laget en bedre førstepost

- Jeg hadde lest litt nøyere.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar!

altså, jeg spør da bare etter feks gitarverksted i norge, og dere må da skjønne at jeg er villig til å sende gitaren, og de har vel en internettside ellernoe. for jeg vet det ikke er noe særlig i mitt nærområde.

Tror folk forsto spørsmålet i grunn, følte nok bare for å irritere trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der tok du på kornet. Jeg er kjent for å kverulere, være lite hjelpsom, satse på å irritere folk og poste bare tull.

For å fortsette- det der var den dummeste nummer 11- posten jeg noensinne har sett på et forum, hvis hensikten er å få gratis hjelp.

Legger også merke til at du svarte grundig på de spørsmålene du har fått.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få instalert en fuzz factory inn i gitaren?

Mvh. Andreas

altså, jeg spør da bare etter feks gitarverksted i norge, og dere må da skjønne at jeg er villig til å sende gitaren, og de har vel en internettside ellernoe. for jeg vet det ikke er noe særlig i mitt nærområde.

Tror folk forsto spørsmålet i grunn, følte nok bare for å irritere trådstarter.

Hmm. Jeg kan ikke se at du spør om ett gitarverksted. Eller at du er villig til å sende gitaren. Det kan like greit tolkes som hvor i gitaren kan du få instalert en fuzz factory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.