Web Analytics
Jump to content

Tvilsomme Gibson-gitarer?

orsvend
 Share

Recommended Posts

Det er vel sånn melodymaker gitarene ser ut tror jeg? Etter som jeg har skjønt er vel de ganske billige i utgangspunktet så disse var vel ikke ekstremt billige.

Jeg er overhode ingen ekspert, men tror jeg hadde avventet før jeg rapporterte til FINN iallfall.

Slenger med noen Ebay linker

Denne er vel lik den hvite på FINN

Melodymaker på ebay

Og her er en gammel

En til

Edited by beens

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Ikke bare er det altfor billig, men headstocken på den hvite ser jo helt mongo ut? Noen som kan bekrefte at dette er kopier før jeg skriker til finn.no?

Ser ekte ut de der, headstocken på melody makerne er sånn. De er de billigste usa-lagde gibsonene, så synes vel heller det er litt dyrt, siden de ligger på under 400$ i usa. Kjøpte min brukt i NY for 300. Vet ikke vintageverdien på en fra 86 da men

Okay. I fail!

Men så mye kopier som det er ute å lusker nå om dagen er det ikke rart jeg reagerte på den headstocken når jeg ikke visste at melodymaker hadde blitt u-pimpa.

Syntes reverse headstock kan være kult på f.eks ibanezgitarer, men på en Fender ser det bare feil ut imo

Som karen over meg sier, reverse på fender ser direkte FÆLT ut, men kan i beste fall se brukbart ut på en Ibanez.

Men det er vel egentlig bare smak å behag.

Til dere som har reverse; hvordan stemmer man gitaren når man bare er en person? Har altid lurt på akkurat det ^_^