Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Stones


William S.S.

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Finner du nok ut av lenge før det blir utsolgt... xD

Tja, si ikke det. Da de spilte i Bergen i fjor var billettene borte på en og en halv time....

Nå tror jeg imidlertid ikke at Stones kommer til Norge igjen. Det store spm er vel om de kommer til å turnere mer i det hele tatt. Det verserer rykter om ny plate og turne i 2009, men det tror jeg i så fall vil begrense seg til en turne i mye mindre skala enn de foregående.

Men igjen; dette er jo bandet som har blitt spurt om dette er Deres siste turne hver eneste turne de har hatt siden '72. And they keep coming back!

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Tja, si ikke det. Da de spilte i Bergen i fjor var billettene borte på en og en halv time....

Nå tror jeg imidlertid ikke at Stones kommer til Norge igjen. Det store spm er vel om de kommer til å turnere mer i det hele tatt. Det verserer rykter om ny plate og turne i 2009, men det tror jeg i så fall vil begrense seg til en turne i mye mindre skala enn de foregående.

Men igjen; dette er jo bandet som har blitt spurt om dette er Deres siste turne hver eneste turne de har hatt siden '72. And they keep coming back!

Thats why they're called The Rolling Stones!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.