Web Analytics
Jump to content

Metal Rock Fest

Bloff
 Share

Recommended Posts

Noen som tar turen til OL-byen for å få med seg noen knallband eller? Skal ta turen oppover på lørdagen, hovedsaklig for å se Opeth og Circus Maximus, men skal bli spennende å få med seg Evergrey og Susperia også(+ en håndfull andre band som jeg mener er ganske bra basert på min begrensede lyttetid av disse :P) :D

Vet hvertfall om én annen her på forumet utenom meg som skal dit ;)

Har store forventninger hvertfall :D

Jeg har også vært klar lenge, men ingen av de andre som var "kanskje" til dette skal, og i tillegg mener jeg det er meldt 40 mm nedbør fra lørdag kveld til søndag morgen, så tror jeg at jeg står over. Jeg stikker kanskje innom en gitarist utpå Toten stedet for. Vi får se.

Edited by CastorFiber

Nettopp bestilt billetter til lørdag.

Reiser for å se Opeth og My Dying Bride. Har lovd en veninne å sjekke ut Circus Maximus, men hvem vet, løfter er til for å brytes :)

Siden Twisted Sister er et av barndommens store band burde jeg kanskje fått med meg det og, men det kan være at det er like greit å bevare minnene som de er.

Men seriøst... regn :( Ikke denne helgen og..

Guest Thunder Fingers

Fy F..... OG DETTE HAR INGEN FORTALT MEG? Gah! Kunne bodd hos min onkel, men neida! Nå sier penger og slikt nei, Hadde jeg visst tidligere hadde jeg nok tatt en tur!

Var på forrige års "metal heart" i Notodden. Var en fin festival det, synd de skulle blåse det hele opp og dra det helt til Lillehammer.

Freak Kitchen var en morsom opplevelse.. Mattias Eklundh sitt sceneshow var.. spesielt :)

Svenska Røvdildo!

Jeg var på Notodden i fjor, å det var veldig bra. Så jeg har kjøpt billetter til både fredag og lørdag i år. For meg er det nok Kamelot, Evergrey og Susperia som frister mest, men jeg skal selfølgelig få med meg mye mer enn bare dei.

Håper bare på godt vær!