Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SD-1 vs T- Rex Alberta


ChrSB

Anbefalte innlegg

Hopp!

Var på leir forleden og fant en bortglemt SD- 1 etter et år mon tro. Planen min før var å bruke T- Rex Alberta med min fine gule kamerat MudHoney. Derfor lurer jeg på om det funker vel så bra å booste Mudhoneyen med SD-1?? Da sparer jeg nemlig en pen slant med penger!

Takk :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg bare si at jeg er i besittelse av alle de nevnte pedalene.

SD-1 er fin den til sitt bruk. Men Alberta knuser den fullstendig.

Prøv ut kombinasjonen av SD-1 og Mudhoney. Høres det fint ut for deg, så er det sikkert nydelig. Et raskt blikk på avatar-bildet ditt sier meg at du kjører noe Fender-aktig av en forsterker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg bare si at jeg er i besittelse av alle de nevnte pedalene.

SD-1 er fin den til sitt bruk. Men Alberta knuser den fullstendig.

Prøv ut kombinasjonen av SD-1 og Mudhoney. Høres det fint ut for deg, så er det sikkert nydelig. Et raskt blikk på avatar-bildet ditt sier meg at du kjører noe Fender-aktig av en forsterker?

Ja, bruker en Fender Hot Rod Deluxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt rykter om at Fender-gitarer bare virker i kombinasjon med Fender-amper... :lol:

Det er da slett ikke ukjent at Mayer har vært borti Fender-amps til tider :)

Ja, bruker en Fender Hot Rod Deluxe!

Tipper Mudhoney låter krem sammen med den. Prøv å boost den med SD-1. Låter det bra, er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.