Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wolfmother splittes


mac_gyver

Anbefalte innlegg

det har vært flere spekulasjoner rundt dette den siste tia og nå er det offisielt og det er helt forjævlig spør du meg. de er et av de beste som dukka opp på 2000-tallet spør du meg (veit det er mange som er uenige her). dette var et skikkelig slag i trynet for meg og sikkert mange andre fans. HELVETE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare bassisten og trommisen som forlater bandet. Stockdale er på utkikk etter nye musikere, og det er jo han som står for det meste av musikken til Wolfmother.

Er mao. ikke slutt på Wolfmother, men blir nok ikke helt det samme.

Ang. retrobashing; hvis det fungerte for 30-40 år siden, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gjøre det nå også. Ingen grunn til å forandre på noe som funker.

Wolfmother er likt mye av 70-tallsrocken, men det er ikke "kopiering". Er ingen kjempefan av de jeg heller, men debutalbumet er noe av det bedre som har kommet ut på 2000-tallet.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare bassisten og trommisen som forlater bandet. Stockdale er på utkikk etter nye musikere, og det er jo han som står for det meste av musikken til Wolfmother.

Er mao. ikke slutt på Wolfmother, men blir nok ikke helt det samme.

Ang. retrobashing; hvis det fungerte for 30-40 år siden, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gjøre det nå også. Ingen grunn til å forandre på noe som funker.

Wolfmother er likt mye av 70-tallsrocken, men det er ikke "kopiering". Er ingen kjempefan av de jeg heller, men debutalbumet er noe av det bedre som har kommet ut på 2000-tallet.

Er vel uansett ikke "bare" om 2/3 av bandet legger opp, da? :P

Ang. retromusikk så er jeg enig med deg, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns at når 1/3 av bandet er igjen så bør man ikke bruke bandnavnet og heller starte et nytt prosjekt. at stockdales nye materiale kommer til å låte litt likt som wolfmother er det nok iten tvil om

Noen burde fortelle dette til Axl Rose :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.