Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GummiTZ, den jævelen


GummiTZ

Anbefalte innlegg

Hey! Der var du ja! Hvor får man kjøpt de micstativene som man fester til kabinettet? Er det en nova delay du har der på brettet ditt? Hvorfor kjører du to microfoner?

www.ampclamp.com får du stativene fra. Kjører to ulike mikker med ulik plassering for å få den oppmikkede lyden til å bli mest lik den jeg hører direkte, og det klarte jeg ikke med bare en mikk. SM57 står tett på grillen og tar bunntrykk og nedre mellomtone, og e906 står litt lenger ifra og tar øvre mellomtone og topp. Nydelig kombinasjon.

Korleis er e906en? Har tenkt litt på den. I forhold til sm57, f.eks?

Mer snerr i mellomtonen, og mer "luftig". Ikke så komprimert som SM57. Hadde jeg bare kunne valgt en av dem, ville det blitt e906. Du har høre en sammenligning her:

La meg være den første som faktisk ønsker deg velkommen, selv om du har vært her lenge :P

Er veldig nysgjerrig på hvordan JB-59jazz-settet låter, har planlagt å skifte ut emg 81 settet som står i hovedøksa.

Hehe, takk takk! Duncan-mikkene låter bra. Har ikke hatt mulighet til å sammenligne dem direkte med noen EMG-mikker, men til min smak (lots-and-lots-of-mids), så er JB-mikken nydelig.

Du ligner jo ikke på han i that 70's show, grow some hair! ^_^

Jeg HADDE en del mer hår før, men raka det av før sommeren. :)

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må de festene fra ampklamp skrus fast i kabinettet?

Ja, men du kan skru dem på undersiden også, slik at de ikke synest. Unntaket er orange-kabinetter som har noen sorte lister på undersiden istedet for knotter eller hjul, så derfor har jeg skrudd dem i toppen av kabinettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.