Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar!


Mering90

Anbefalte innlegg

Hørt at de der Licensed FR ikke tåler så særlig mye og kan by på problemer senere.

Spørs hva slags. Et par av de store produsentene sine går vel for å være bedre enn original FR for tiden. Husker ikke om det var Schaller eller hva, men det er sikkert noen her som vet noe om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg kjøper en standard warbeast... Bruker jo ikke så mye den whammyen nå, men kan jo være greit å ha den når jeg begynner å kunne litt mere senere :P

hvis du ikke bruker den og ikke vet om ulempene så er det best å kjøpe uten. double stops og bending låter fælt hvis man ikke er bra god til å holde igjen, du taper masse sustain, det kan hende at den føles for klumpete og i veien for deg, og det er ett helvete hvis du bytter strengetykkelse eller bestemmer deg for å stemme annerledes (noe jeg antar du kommer til å gjøre mye utifra musikkgenrene jeg regner med du spiller). på den positive siden kan man si at den holder stemming veldig bra, og det er uendelig med morsomme triks du kan gjøre med den. ^_^

oppsummert: ikke å anbefale for folk som ikke er sikre på at de kommer til å bruke den mer eller mindre hele tiden. (ala steve vai m.m.) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke bruker den og ikke vet om ulempene så er det best å kjøpe uten. double stops og bending låter fælt hvis man ikke er bra god til å holde igjen, du taper masse sustain, det kan hende at den føles for klumpete og i veien for deg, og det er ett helvete hvis du bytter strengetykkelse eller bestemmer deg for å stemme annerledes (noe jeg antar du kommer til å gjøre mye utifra musikkgenrene jeg regner med du spiller). på den positive siden kan man si at den holder stemming veldig bra, og det er uendelig med morsomme triks du kan gjøre med den. ^_^

oppsummert: ikke å anbefale for folk som ikke er sikre på at de kommer til å bruke den mer eller mindre hele tiden. (ala steve vai m.m.) :lol:

Hmm ja du sier noe der!

Har fått selve gitaren på hode, men hva tror du om en Warlock Revenge da?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ærlig talt lite om kvaliteten på bcrich, og ikke er jeg så dreven i tysk heller. de specsa jeg fortår virker jo greie :P tror du vil bli mer fornøyd med den enn onyx'n. men jeg sier som de andre her; kjøper du en gitar med så radikalt utseende så kommer du mest sannsynelig til å gå lei den rimelig fort. sjekk ut F-serien til ESP eller en Schecter Revenger, eller kanskje en Dean Z, ML eller Cadillac. Unike gitarer, men ikke så radikale at du kommer til å se deg lei på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.