Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med inngang i Epi LP


Anbefalte innlegg

Dere, jeg har et STORT problem!

Da jeg skulle spillte gitar for litt siden måtte jeg selvfølgelig putte kabelen

inn i gitaren, da skjedde det skrekkelige: Jeg fikk ikke puttet kabelen oppi, jeg prøvde å små dytte, men den ville ikke inn. Det virker som om det er noe som tetter...Eller jeg aner ikke!

Har noen hatt dette problemet at dere ikke for tatt kabelen inn i gitaren?

Dere må svare, jeg er desperat!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres da VELDIG rart ut om det ikke er noe inni der..

Det kan jo bare ikke stemme.. Må være noe inni der som er ødelagt/bøyd - et eller annet.

Ta den med til en forhandler/reperatør... Hør hva de har å si! Er sikkert bare noe fillegreier.

Er vel uanset ikke dyrt for en ny slik "plugg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi andre har gitarer som er laget for å brukes... Møbler kjøper vi på IKEA... :P

Jeg tror ikke det er noe alvorlig galt, men du må få rettet på det uansett. Enten selv eller hos noen som du stoler på. Det går nok bra til slutt skal du se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjio nå ble jeg lettet.

Har netopp vært hos forhandleren å spurt. Han sa at det ikke var noe galt, det var nok bare en litt for stor kabel eller noe sånt.

Jeg syntes dette forresten var litt merksnodig fordi at kablen passet som hånden i hansken helt til i går. Jaja, det viktigste er at alt er bra og at jeg kan spille igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal stole på forhandleren din. Det er ikke noe som heter for stor kabel til gitar. Forresten mener du vel for stor plugg, siden den ikke passer inn? Det er bare en standard størrelse på gitarplugger. Dessuten ville det vært rart om pluggen din vokste over natten? Nei, jeg tror nok du må skru utav hunnpluggen i gitaren din og se om noe er fucked der. Jeg har vært borte i gitarer som har ødelagt hunnplugg før, det er slett ikke moro, men heller ikke noe pes å fikse om man er bittegranne fingernem og eier en loddebolt. Ny hunnplugg koster kanskje 50-100 kroner, og da tror jeg at jeg tar litt hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.