Web Analytics
Jump to content

Det finnes jo mange sjuke folk

52tele
 Share

Recommended Posts

Og i mine ører utrolig lite interessant. Selv om han ikke alltid shredder, så finner jeg låter som Soothsayer rett og slett kjedelige.

Morsomt i noen få minutter, men så forsvinner håpet om at det kommer noe "bra". Han kan jo spille, for all del. Men ikke en som jeg låner bort ørene til over lang tid. :)

Buckethead er bra greier. Når jeg kan sende Buckethead-låter til ei jente på 16 år som ikke spiller gitar, og hun digger musikken, da gjør han noe riktig. Selv om han har mye merkelig musikk, ofte ganske uinteressant musikk, så har han nok gullkorn til at en Buckethead-konsert er verdt å få med seg. Jeg har lastet ned en del videoer fra nyere liveshows, og jeg må si at han leverer bra saker live.

Buckethead er bra greier. Når jeg kan sende Buckethead-låter til ei jente på 16 år som ikke spiller gitar, og hun digger musikken, da gjør han noe riktig. Selv om han har mye merkelig musikk, ofte ganske uinteressant musikk, så har han nok gullkorn til at en Buckethead-konsert er verdt å få med seg. Jeg har lastet ned en del videoer fra nyere liveshows, og jeg må si at han leverer bra saker live.

I motsetning til Herman Li :rolleyes: