Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Backslash


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 19 år, skal begynne på NTNU om litt over en uke, og dermed blir jeg bosatt i Trondheim i 5 år. Har spilt gitar i 5-6 år, og har en akustisk og to elektriske gitarer (Cort akustisk, Washburn X21 Black og Epiphone Les Paul Ultra.) Mine akustiske ferdigheter er godt nok utviklet til å spille det jeg vil spille på akustisk gitar og på elgitar stiger ferdighetene stadig, om ikke så raskt som før. Hovedsaklig spiller jeg rock, litt heavy, og rolige behagelige saker jeg finner på foran dataskjermen når jeg leser poster her på forumet.

Har skrevet et par sanger som begynner å ta form, men har ingen å spille de med. Materialet ligner kanskje mest på rolige Pearl Jam-sanger nå, men jeg eksperimenterer fortsatt for å finne min egen stil og sound. (Dette gjelder også syngingen min som ikke er presentabel for publikum.)

Jeg er kanskje litt utenfor det som tydeligvis er "in" nå for tiden, men jeg mener at følelse og kvalitetsmelodi er viktigere enn å spille lynraske shredmodeller man har pugget på gutterommet raskere og raskere ut igjennom sangene.

Inspirasjonskilder finner jeg i gammelt GN'R materiale, diverse bluesrockband, Pearl Jam og Eagles, men man trenger vel strengt tatt ikke mer inspirasjon enn å skru av dataen og gjøre noe morsomt?

PS: Om noen fra Trondheim spiller gitar og kan synge bedre enn gjennomsnittet av den norske befolkning har lyst til å spille litt eget materiale og kanskje prøve seg ute i den store vide verden, ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.