Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plektertråden


Berg

Anbefalte innlegg

Jeg bruker custom plekter laget av korset der Jesus døde. Hvis jeg noen kan føler for å bruke bottleneck har jeg noe billig greier slengt sammen av Excalibur og noen Afghanske Azurblå Diamanter.

Føler at det er relevant å nevne strenger også, de håndfletter Gro Harlem Brundtland av geitebukk skjegget til Satan.

Syns ikke jeg har dyrt nok utstyr så tror jeg skal få Buddah til å stå opp fra de døde å lage noe for meg.

Sier gutten som skifter plekter maks en gang i året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

btw .. anngående "pick of destiny" plekteret,, så tror jeg dem solgte det på Rebelimport?

selv om det ser crap ut :P

Jeg gikk fra en eller anna vanlig sized plekter til Jazz III,, faen åvandt det var, men angrer ikke.

Fete plekter, annbefalt det til kompisen min og, falt i smak med en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunlop Jazztone 208!! Klart det beste plekteret jeg har prøvd som hvis du spiller både rock og jazz, og vil ha en rund tone med minst mulig "scratchy" plekterlyd. Bestilte nylig 50 stk fra USA, så jeg burde ikke gå tom med det første.. :) Dunlop jazz 3 liker jeg ikke. Gir en tynn lyd og er for spisse. Passer greit nok til metal da.

Steinplekter er noe skjit. Funker kanskje på akustisk gitar, men låter fælt på elgitar.

Prøvde plekter laget av bein (elg?), det var ok..

Alle disse superdyre, fancy plektre er bare bortkastet tid.

Du kan jo prøve en elektrisk drill som Paul gilbert, hvis du ønsker å være anderledes.. :)

Endret av Rock'n'Rolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bekrefter at materialet holder bra jeg! Forøvrig har jeg importert meg en 10 cm bit av korset nå, kjøpe? Tenkte å spikke meg et nytt plekter i morra av halvparten.

Alltid skeptisk jeg vettu :P ja lett, skulle gjort det, men lagde meg en papier-maché gitar av den først koranen serru. Brukte opp masse penger, men det saug så kasta den i en grisebinge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en Oreo kjeks som plekter.

Fornøyd?

De hvite eller de brune?

Jeg for min del liker helst plekter av plast, størrelse/tykkelse varierer veldig.

Bruker litt mykere (gjerne litt større) plektre til rolig musikk, til hard musikk med mye palm muting og sånt, så liker jeg at det er litt mindre og stivt og gjerne litt spisst (mye lettere å ta harmonics)! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk plekteret til Emppu i Nightwish : )

Men til vanlig bruker jeg de Dunlopgreiene med nesehorn på..

Varierer mellom 0.75 og 1.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.