Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye pickups


PoW

Anbefalte innlegg

Da må du huske at du må ha plass til et 9v batteri en eller annen plass i gitaren din. I tillegg er det mulig at du må spesifisere til de du bestille hos at du skal bruke de i en Gibson type gitar, slik at du får lange potter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vel nesten ansees som nærmest umulig å få to bra humbuckere til en samlet pris 1000,-

Erm, så lissom et sett med to Suhr JSM humbuckere gå for 130 dollar på eBay, så det er bare å være på vakt ;)

1000 kr i Norge vel å merke ;-)

Hvem bryr seg, de som fraskriver seg internasjonal handel, fraskriver seg en grense-løs fremtid, USA skulle joina EØS avtalen :mrgreen:

Fett med EMG da, de funker fett til metal lyd, men ikke fult så bra til clean da, men hvis du liker Metallica ol. funker de jo fett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette tullet med at EMG ikke funker til clean? Det er jo bare forbannet pisspreik. La gå at EMG-81 ikke er hysterisk vakker clean, men absolutt ikke fæl. Og EMG-85 er alldeles nydelig til såvel clean som vreng. EMG-60 skal visstnok være enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er er at emg tar vekk endel av dynamikken... som en kompressor ville ha gjort... ikke helt på samme måte.. men jeg beskriver det som det her... men.. funker jo glimmers til alt... hvis ampen greier den høye inputen.. emg er jo brukt til mye... ved å bare nevne metallica er jo nesten nedverdigende(er ikke så stor metallica fan.. hehe..)... men tenk litt på utstyr ellers også...

uansett... dere må unnskylde stavefeil og etc... har akkurat kommet hjem fra byen... er i godt humør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er er at emg tar vekk endel av dynamikken... som en kompressor ville ha gjort... ikke helt på samme måte.. men jeg beskriver det som det her... men.. funker jo glimmers til alt... hvis ampen greier den høye inputen.. emg er jo brukt til mye... ved å bare nevne metallica er jo nesten nedverdigende(er ikke så stor metallica fan.. hehe..)... men tenk litt på utstyr ellers også...  

uansett... dere må unnskylde stavefeil og etc... har akkurat kommet hjem fra byen... er i godt humør....

Dette er jo også bare visvas. Si meg, har du EMG's?Har du i det hele tatt prøvd noen?Dette er jo ikke sant i det hele tatt. Jeg vil faktisk påstå at EMG's er svært så dynamiske, selv med mye vreng og høyt volum. For ikke å snakke om clean. Nei min gode mann, du taler med kløvet og fordukket tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.