Web Analytics
Jump to content

Min første seriøse produksjon!

stene92
 Share

Recommended Posts

Heyhey..

Nå har jeg endelig fått ut fingeren å kjøpe meg ett lydkort som jeg er veldig fornøyd med =)

Audio kontrol 1 het det, det anbefaler jeg om du trenger ett lydkort til rundt 2500kr ..

Men da lurte jeg på om dere kansje kunne gi noen tilbakemeldinger på min første produksjon?

Forslag til miksing? etc.. jeg tar i mot alt jeg får ;)

Syns du det er dårlig så er jeg glad i deg fordet..

link: www.myspace.com/aadnestene

Sang: Marching towards!

Hmm, er ikke dårlig men må si at jeg ikke likte gitar lyden helt.. Jeg syntes den på en måte ble for "tykk" ikke det at den har for mye bass, men du skjønner.. det syntes jeg også du gjerne kunne gjort, slengt på en bass linje der ;)

Edited by Arne.

Hmm, er ikke dårlig men må si at jeg ike likte gitar lyden helt.. Jeg syntes den på en måte ble for "tykk" ikke det at den har for mye bass, men du skjønner.. det syntes jeg også du gjerne kunne gjort, slengt på en bass linje der ;)

Hmm.. skjønner..

Det er ett bass-spor der, det er bare det at jeg ikke har mikset det bra nok kansje..

Jeg får sette bassen litt høyere :)

vet ikke hvordan du mente med gitarlyden, selv syns jeg den er fin..

men om dem kan bli bedre så er jo ingen ting bedre enn det =)

Eg tror det som er tingen med bassen der at du ligger bare på grunntonen og spiller 8-deler. Det passer ikkje inn og får det til å høre litt "stressende" ut og litt rumlete og. Prøv heller bare 1, eller kanskje 2 slag på kvar tone i bassen og kanskje beveg deg innpå litt kvinter i overgangen mellom akkorder(Men det får bli opp til deg.. :) )

Takktakk..

In flames er ett genialt band så jeg velger å ta det som ett kompliment =)

Det støyet som er bak på marcing towards er meningen.. det var ett forsøk på en kul effekt, men etter jeg har hørt litt mer på det så har jeg tatt det vekk :)