Web Analytics
Jump to content

Tab til intro'en Tore Tang med Mods

Torfinn
 Share

Recommended Posts

Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med tab til introen til Tore tang med Mods.

Den er sikkert veldig enkel for dem som kan, men her er jaffal lydutgaven

Tusen takk på forrhånd :)

Torfinn

Edited by Torfinn

Eg kommer ikkje til å tabbe den til deg, men eg kan jo begynne en plass allikevel.. :P Skal du ha en salgs "munnspill tab"? eller er poenget at du skal ha tabba munnspillet over på gitartab?

Edit: Dette er forresten ikkje riktig plass og spør etter tabbing. Ikkje bare fordi folk ikkje gidder, men forti dei fleste(inkludert meg) meiner at du har best av å bare sitte og knote til du finner ut av det, da vil det gå lettere for kvar gong du finner ut av ein låt. Du bygger opp gehør og lærer det visse logiske mønstre, og det får du bare med å prøve og prøve.

Edited by p_bassmann

Eg kommer ikkje til å tabbe den til deg, men eg kan jo begynne en plass allikevel.. :P Skal du ha en salgs "munnspill tab"? eller er poenget at du skal ha tabba munnspillet over på gitartab?

Edit: Dette er forresten ikkje riktig plass og spør etter tabbing. Ikkje bare fordi folk ikkje gidder, men forti dei fleste(inkludert meg) meiner at du har best av å bare sitte og knote til du finner ut av det, da vil det gå lettere for kvar gong du finner ut av ein låt. Du bygger opp gehør og lærer det visse logiske mønstre, og det får du bare med å prøve og prøve.

Det er kun selve introen som er problemet, melodien ligger f.eks her Tab Tore Tang

Har prøvd å finne ut av den men uten hell... Er det ingen som gidder tabbe må jeg selvfølgelig akseptere det.

Men selve introen er enkel og kjepp så jeg hadde håpt noen hadde den liggende.. :rolleyes:

Hvis den går i g- dur, er det da bare å daske løs på g og g-sus i fire og fire slag?

Ups- fikk ikke med meg at det var munnspillet du trengte "tab" på. Finnes det "tabs" til tryneorgel, altså? Trodde man brukte noter på slikt, jeg. Men det er jo bare fire forskjellige toner..

Edited by CastorFiber

• 1 year later...

Kanskje litt sent, men her er munnspilltaben:

6 566 566 566 -5 5 4

6 566 566 56 -6 7 -6 7 -8 -8 7

-6 6

Når han går blalba... 4 4 -4 5 6

Han forstår... -6 7 -6 7 -8 -8 7

han seier det... -5 5 -4

tore tang, en... 5 -5 66

heile byen... 6 -6 7 -6 7

han som lever av.. 6 -7 -8 8 -8 8 -8