Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarrelaterte gadgets...


The Euphor

Anbefalte innlegg

Jeg hater slips.

Jeg reserverer det ordet for ting jeg absolutt ikke kan holde ut, og bruker slips kun i begravelser, og på jobbtilstelninger der det kreves. Bortsett fra begravelsene, saboterer jeg ved å bruke de styggeste slipsene jeg kan oppdrive, og jeg har en imponerende samling av Donald/Disney- slips, slips med innebygget lyd, (som spiller hvis man trykker på dem), selvlysende elgslips, der den "tynne" delen er tunga til elgen, og andre grusomme eksemplarer.

I dag var lykkedagen, jeg fant en hel neve i samme butikk. Hurra!

Skal ta bilder og poste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med en rød liten rund plastikkting når jeg kjøpte noe annet gitarrelatert, og har enda ikke klart å finne ut hva det er.

Var gjennomsiktig og rød, med et "bilde" av et samuraisverd på, og inni var det ei fjære og et slags knivblad.

Var noe man kunne trykke inn også, og da gikk knivbladet mot en slags åpning som var en plass på boksen der det "gikk innover", men kom ikke langt nok til at den stakk ut.

Virket nesten som om poenget var at man skulle få folk til å sette fingeren der, og så stikke dem med knivbladet, litt som når man tar de blodprøvene i fingen. =p

Skal se om jeg finner den, irriterte meg noe enormt at jeg aldri fant ut hva det var. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg meg en? :D

Kun evnukker får adgang haremet mitt! :ninja:

Meningen er å bli bedre kjent med dem alle. Jeg, loddebolten min og alle

dem 'søde små DS'er' Det skal bli hopp-sasa, oh-lala og varmt :)

/...men etter at dem har mista møydommen sin kan det godt være du får ta på en - bare ikke regn med at dem får blått øye :lol:

Edit: Beklager skrivefeil!

No do hørra på meg, SD varra da motsatta av DS. DS laga skorrelyda i din forsterker. SD laga fina lydar nårr du spellar nå.

Endret av huskerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.