Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SD-1'en min bråker


kake

Anbefalte innlegg

Fikk en Boss SD-1 i posten idag, og høres kul ut den, men den bråker utrolig mye! Når den er av, er det greit, når den er på, med Drive på 0 er det en relativt høy knitre/dure tone, og om jeg skrur drive opp, så kommer det en "telefon-forstyrrer"-lyd, dvs. samme lyd som du får av mange høytalere hvis du ringer mobilen når den ligger ved siden av den. Volumet på støyen øker proporsjonalt med drive-nivået. Verken Level eller Tone forandrer noe av støyen... Noen som vet hvorfor, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde med batteri, og støyen forsvant. Noe jeg kan gjøre med adapteret mitt? :(

Ja, du kan gjøre som jeg gjorde med mitt av samme typen, kastet det i søppela etter 2 dager, pga. sinnsyk støy fra de fleste pedalene :angry:

T-Rex Fueltank f.eks kan anbefales...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd de andre, så jeg kan nok ikke svare deg.

Den du bruker nå tror jeg er en såkalt switch-mode power supply, og den hakker opp spenningen med høy frekvens, og da kommer støyen. Anbefales absolutt ikke til effektbokser.

Godlyd selger en noe billigere variant enn T-Rex, den hetr Godlyke PowerAll. Har den også selv, veldig bra den også.

Se her: http://www.godlyd.no/default.asp?page=650&...82&p262_v=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.