Web Analytics
Jump to content

Hvordan hente ut sample?

Sorg
 Share

Recommended Posts

Har du Firefox kan du finne en addon som heter DownoladHelper, og laste ned videoen med det. Dette blir da en .flv video. Etter du har lastet den ned kan du finne et program som konverterer fra .flv til et annet format som lar seg åpne i lydredigeringsprogrammet du vil bruke (Jeg bruker Visual Hub, men det finnes kun til Mac), og klippe ut vokalen med det. :)

Finner du ikke ut av det kan jeg godt få klippet det ut for deg, isåfall sender du meg bare en PM.

For å konvertere fra flv til hvasomhelst, anbefaler jeg et program som heter "super".

Nettsiden, og å finne ut hvordan man faktisk laster ned programmet, er en oppvisning i u- brukervennlighet, men hvis du klikker det gjennom flere nettsider med vennlig ment informasjon, får du til slutt tak i det. Det funker stort sett fint, er ikke det mest stabile jeg har vært borti, men det har veldig mange muligheter.

Søk på "Super video converter" i google.

ADVARSEL- dette markedet er mettet at "lurium- programmer", med trojanere, spyware og annet tull, så hold tunga rett i munnen. Super er trygg. De fleste lover mer enn det de holder, akkurat som damer og trommeslagere!

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Edited by CastorFiber