Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Merke??


Mikke

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på å kjøpe meg en ny gitar..... E r bare ikke helt sikker på hva slags..... Spiller rock og blues, så jeg har lagt vekk heavy jackson ol..... Noen tips om hva jeg kan se på?? Vil ikke bruke opp alle sparepenga mine heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Rock & Blues, da er det Gibson som egner seg best IMO. Ellers er jo Fender Strat'n egnet til det meste. Kommer jo også ann på hva slags lyd du er ute etter og hva du skal plugge det inn i. Spør du meg, er det ingenting som kommer opp mot orginalene, så dette med sparepengene... vel... they're gone. :wink: Men det finnes you alternativer som Epiphone og MIM Strats, og vi har hatt mang en diskusjon om hvor gode de er i forhold til store brødrene... så det kommer nok noe input til deg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Vet det er her en urgammal thread/post, men det var den første posten jeg la inn :P

Til alles info, endte jeg opp med en Fender American Standard Strat, til rundt 11 høvdinger.. Det var alle sparepenga, så jeg skylder fremdelses pappa en hævv med penger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er her en urgammal thread/post' date=' men det var den første posten jeg la inn :P

Til alles info, endte jeg opp med en Fender American Standard Strat, til rundt 11 høvdinger.. Det var alle sparepenga, så jeg skylder fremdelses pappa en hævv med penger :roll:[/quote']

men hvordan funker gitaren, da..? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.