Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone Goth Explorer


Steinern

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt med en Epiphone Goth Explorer. Så langt er jeg veldig fornøyd, men legger merke til at det er lite sustain, så tonen holder ikke så lenge.. Og så har den en irreterende tendens til å vippe over til den ene siden når den henger i reima...

Men ellers er jeg veldig fornøyd. Spesielt vreng-lyden!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste spiller jeg metal ja... syns det låter ålreit jeg.. god forbedring fra squier i allefall

Ja. Skjønner deg der. Jeg gikk fra Eagle til Epiphone, selv det var en oppvekning. Men Squire lager jo noen bra gitarer nå da. De har skjerpet seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste spiller jeg metal ja... syns det låter ålreit jeg.. god forbedring fra squier i allefall

Ja. Skjønner deg der. Jeg gikk fra Eagle til Epiphone, selv det var en oppvekning. Men Squire lager jo noen bra gitarer nå da. De har skjerpet seg litt.

Er Eagle gitarene så dårlige?

Har aldri spilt på en, men sett flere som jeg synes har sett veldig fine ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Bytt ut pickupene, mann. Det ville i hvert fall jeg ha gjort. Har prøvd den, passet ikke helt meg. Men grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang at gitaren henger over til den ene siden. Tror du kan flytte det ene reimfestet, så den blir bedre balansert. Har prata med folk som har gjort det, med stort hell.

Forøvrig er sustain et uttrykk som brukes om hvor lenge tonene holder. Kunne virke som du hadde misforstått der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG-81 i bridge og EMG-85 er jo en fin kombinasjon.

Enig der. Har hørt folk klage på at det er bare til metal, men jeg spiller alt muligrart, og EMG`ene sammen med Fuzz Factory`en min gir meg alt fra knallsort distortion til fløyelsmyk fuzz:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Funker fint til mye rart. Tonen blir ganske spiss på clean, så da bruker jeg heller neckpickupen(standard Jackson).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en goth explorer med epiphone sin versjon av floyd rose.

møkka gitar rett og slett

-båndene var helt ujevne

-floyd rose lock systemet funket drit dårlig og gitaren ble ustemt i løpet av en sang

-halsen "dukket" hele tiden nedover og var slitsom irriterende

eneste positive var "gibson usa" mikrofonene som fulgte med, disse var mye bedre enn mikrofonene jeg hadde på den gammle squire gitaren og den nyere ibanez rg gitaren

heldigvis fikk jeg byttet gitaren

nå ser jeg etter en esp/ltd gitar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.