Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Music123.com


Trafo

Anbefalte innlegg

Howdy.

Tenkte jeg skulle benytte meg av den lave dollarkursen og kjøpe drømmegitaren hos music123.com, men har støtt på et lite problem.

Under registreing av brukerkonto/Billing adress skal jeg velge hvilket land jeg er fra men får bare opp to alternativer, USA og APO/FPO.

Hva skal jeg gjøre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innse at de ikke sender varer ut av landet ? :)

Det finnes en løsning på dette - å bruke et fraktselskap som gir deg en amerikansk adresse, men dette er det mange andre her som har mer erfaring med en meg.

Forøvrig er det slik at enkelte varer ikke er lov å selge ut av USA grunnet ulike eksport og handel reguleringer satt av produsenten selv. Så selv om du altså bruker en nettbutikk som sender til Europa må du noengang ha en postadresse i USA (vha fraktselskapet)

Jeg vil anbefale deg å lese FAQ eller Hjelp sidene til de ulike nettbutikkene...

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje forklare litt bedre.

Å få sendt varene over dammen er ikke noe problem. Jeg er en registrert bruker av jet carrier og har på den måten fått en postadresse i USA. Problemet er at jeg ved checkout får beskjed at jeg må velge land under billing adress. Der skulle jeg valgt Norge, men det ser ut som det ikke er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje forklare litt bedre.

Å få sendt varene over dammen er ikke noe problem. Jeg er en registrert bruker av jet carrier og har på den måten fått en postadresse i USA. Problemet er at jeg ved checkout får beskjed at jeg må velge land under billing adress. Der skulle jeg valgt Norge, men det ser ut som det ikke er mulig.

Vel.. det er vel her du må bruke din amerikanske adresse da ? Hvis du har fått laget en sekundær (amerikansk) adresse på Visa kortet ditt f.eks (som du trenger noen ganger) så er vel saken grei ?

se her : http://www.jetcarrier.net/faq/index.php?si...&artlang=nb

Og kanskje ta en liten titt på FAQ sidene til jetcarrier sånn helt generelt ? det står jo der det meste da.. http://www.jetcarrier.com/info/faqHolder.asp

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg på music 123 for litt over et halvt år siden. Da gikk det fint å velge Norway som billing address. Sendte til JetCarrier og alt gikk som en drømm. En kamerat av meg skulle lage konto der for et par måneder siden og fikk ikke til å velge samme tingen. Virker som music123 har forandret kriteriene krevd for å lage konto der. Du kan evt låne en konto av en kamerat som allerede er registrert og endre paypal info og billing adress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.