Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva har skjedd med innleggene?


siimen

Anbefalte innlegg

jeg får bare opp ei dum liste under hvert hovedinlegg når jeg åpner en tråd her. innleggene er listet under denne overskriften: Legg til innlegg under dette emnet

Hvordan får jeg endret dette til slik det var før? Det hele skjedde for to dager siden, og personlig synes jeg det er irriterende å åpne alt jeg vil lese istedet for at det kommer opp med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xp? SP3? AVG8? FF3? Med denne kombinasjonen har mange nettsider begynt å oppføre seg litt rart for meg. Ofte får jeg det feil først men så sorterer det seg etter et sekund eller to. Jeg tror AVG scanner alle linker på sidene før FF får lov å vise dem og sånt noe. Kan det være enn sånn kombinasjon på en litt treg maskin, kanskje?

GN virker fint her, altså. Ingen problemer...

Endret av hovmod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xp? SP3? AVG8? FF3? Med denne kombinasjonen har mange nettsider begynt å oppføre seg litt rart for meg. Ofte får jeg det feil først men så sorterer det seg etter et sekund eller to. Jeg tror AVG scanner alle linker på sidene før FF får lov å vise dem og sånt noe. Kan det være enn sånn kombinasjon på en litt treg maskin, kanskje?

GN virker fint her, altså. Ingen problemer...

Vista Ultimate 64bit her. Maskina er ikke treg i det hele tatt. Har ikke installert noen ny programvare i de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.