Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maiden, Valle Hovin


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Meg å Henrik skal basse litt på de lokale butikkene først, jeg syns 4 virker som et fint tidspunkt... det blir ikke noe stress å komme frem uansett, under åpningsbandene så holder de fleste seg ved ølteltene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Fan Cluben har front to the barrier, så de slipper inn 120 stk før resten... Jeg vant desverre ikke, jeg vet ikke om resten, men skal overhode ikke være vansklig å komme seg godt forann, er vertfall min mening. (Nå er jeg relativt storvokst av meg og da, og er av den mening at alle er drittsekker til det motsatte er bevist, så jeg skal nok klare meg, for min del vertfall :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke vært der før halv 5........ Håper på at det ikke kommer så mye folk tidlig :P er sikkert mange som kommer rett før Maiden starter.

Angående denne "inner circle" greia fremst ved scena: er det noen som vet hvor mange den rommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt bra konsert! maiden leverte varene som vanlig! gåsehud! avenged sevenfold var ikke så ræva live som folk vil ha det til. er fullstendig i mot playback, men ellers greit. lauren harris fikk jeg bare med meg siste låta av, men den var jo forsåvidt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.