Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Midi Fløyte


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Hey!

sannsynligheten for at noen her vet no om saken er liten , men still , jeg prøver.

Var på Jaga Jazzist konsert for ei stønn tilbake . Fløytisten der spilte på en "midi fløyte" . En fløyte som var midi på som han trigga lyder på pcen med .. eller kanskje det var lyder i , anywho , det var sånn fet synthlyd osv osv .. noen som har sett detta no sted på f.eks. nett? er dø-klar for litt mer info..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

finner litt ...

snakka med en som har 2 midisaxer , men han har ikke svart på spørsmåla mine .. Og så var jeg på konsert med et sånn übereksprimentellt band som fløytisten i Jaga er med i . Og han bruker jo midifløyte .. låter fet asså :D

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer stemmer. Er ikke helt oppdatert...Visste virkelig ikke at det fantes Midifløyter. Må bare ha det. Midisax kan være kult, men jeg digger det ikke. Har blant annet en Michael Brecker DVD hvor han bruker det. (Steps ahead.) Synes ikke den er så genial...Men for fløyte må jeg jo rett og slett ha det bare for syns skyld:D

Du som bor i Larvik, skal vel på Toto? Jeg var nede på posten og kjøpte billetter i sted. Gleder meg som en unge! (Går utfra at du som gitarist er toto fan....(?) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er akkurat det. Vet ikke om jeg gidder å lære meg enda et instrument....men det er vel vanskelig å få til bra midifløyte. Også er vel markedet svært svært begrenset. Så jeg tror vel egentlig det er snakk om en midisax med fløytelyder her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nils er jo sax dude ja ;)

Gud som jeg hater når folk skriver det..

Viktig beskjed

Jeg er gitarist!!

Jeg skal btw ikke på TOTO .. skal kanskje ligge utpå vannet å høre på bare på gøy , men syntes ikke det er et band som fortjener billett pengene .. Det er Magnet i stavern i sommer.. Og det er dyrt..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheten til å se Steve Lukhater live bør du jo benytte deg av! Etter min mening en av verdens absolutt beste gitarister....Mannen spiller jo nydelig. I tillegg snakker vi et av de definitivt tighteste banda på kloden! Men men, hver sin smak! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to topic. Kanskje jeg kan bistå med noe:

En fyr som heter Tom Scarff, har designet en Sound to Midi-greie. Den produseres ikke, men han har lagt ut schematics, tegninger, byggeanvisning, komponentliste og wot not på sia si. Har lyst til å lage en selv, men får vente til rørampen er ferdig. Anyway, den ligger her

Vet ikke om det er det han bruker, men hvis du mikker opp en sax, kan du med denne greia få en lydmodul til å skjønne hva faen du "sier"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.