Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Saftigare sololyd med nytt kabinett?


Anbefalte innlegg

Har slitt lenge med tynn, skrikande og fæl sololyd frå ampen min (6505). Har leika meg rundt mykje med innstillinange, prøvd å boosta med tubescreamer, prøvd mange pickups og mange gitarar. Det er heile tida et problem at sololyden er tynn og ikkje er fyldig. Så eg kom til å lura på det, at dette kanskje har noko med kabinettet mitt å gjera? 6505 har jo frykteleg med mellomtone, og det har vel og elementa som står i mitt Marshall 1922 2x12? I tillegg til at det berre er 2x12, som gjer litt mindre bass, om eg har forstått det rett?

Er eg på nok her no, eller berre heilt på bærtur? Kan eit anna kabinett kanskje gjera ein flott skilnad? Kom med framlegg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fint kunne få bra sololyd med 2x12. En mulighet er å bytte elementer, men 1922 har jo ganske lite volum så da er vel 1936 et bedre utgangspunkt. Men det er riktig at kabinettet og elementene har veldig mye å si for lyden, og er like viktig som forsterkeren i seg selv etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, fekk litt av ei åpenbaring i går, då eg prøvde toppen min på Ashdown-kabinettet til ein kompis, som eg brukte litt for eit halvt år sidan. Sololyden vart ikkje så smooth som eg hadde håpa på, men det var iallfall betre. Bassen var mykje kraftigare og saftigare, og chugga-chugga lyden var heilt fantastisk. Det var ikkje like tight som 1922-en min, men framleis heilt vanvittig mykje meir behageleg å høyra på.

Å byta til Ashdown-kabinettet var som å skru mids frå 10 til 0, og 10 mindre nedover. Men med mid-settinga på ampen på 7-8 vart det fett, og ikkje noko særleg scoopa.

Så, eg har bestemt meg no for å gå på jakt etter nytt kabinett. Må ha noko som er litt tightare og meir definert enn Ashdown 4x12-kabinettet (det er 47cm djupt, forresten, så ganske oversized), og helst endå litt smoothare i sololyden. Skal komma meg ut til Musikksenteret og prøva ein masse kabinett, men er det nokon her som har konkrete framlegg til ting som må prøvast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.