Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox Amplug


Anbefalte innlegg

Har noen prøvd Vox sin nye Amplug? Sjekk den ut HER

Den finnes i tre versjoner: AC30, Classic Rock og Metal.

Om lydklippene er til å stole på, vil dette være helt ypperlig for kombinasjonen liten leilighet, sovende barn, kløende fingre og stramt budsjett (koster rundt 500,- i Norge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den Amplug'en faktisk har like god/samme lyd som en god VOX forsterker så er jeg veldig enig, men så langt har jeg ikke hørt noen rimelige ampsim produkter som er noe spesielt bedre enn Line6 tingene. Derfor min konklusjon.

Men du kan jo kjøpe en og teste ? Jeg har selv kikket på de og sjekket litt reviews og greier men jeg mener å huske at de bekreftet mine antagelser angående lyden.

Tradisjonelt har sansamp produktene fra Tech 21 vært regnet som det beste av mere basic ampsim produkter. Behringer har jo også laget en nesten ren kopi av den mest populære pedalen/boksen. Fordelen med Tech 21 produktene er jo mye at de er analoge og at de er enklere å bruke sammen med andre pedaler osv.

http://www.tech21nyc.com/sansamp_intro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv Classic Rock modellen, og har også prøvd Metal modellen, synes de er veldig bra! Billig, plugge rett i gitaren, og rett i ørene! Men det er veldig forskjell alt etter hvilke øreplugger du bruker, noen duger ikke, andre blir kjempe!

Og jeg aner ikke hvordan en Vox forsterker skal låte, så jeg kan ikke sammenligne.... Men AmPlug leverer bra!

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den ac30 pluggen. Noe makan til dritt har jeg aldri koblet gitaren i. Helt elendig lyd og prisen er altfor høy i forhold til produktet. Har en ac30 selv, så jeg vet hva den egentlig skal liksom høres ut som.

Det er vel derfor jeg spør. Lydklippene på nett høres finfine ut, men av erfaring stoler jeg lite på slike. Burde vel egentlig kommet meg ut og prøvd en selv, men slik er nå endog min livssituasjon ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om det går an å legge en split imellom vox´en og en mobiltelefon/mp3 spiller å ut i øretelefoner, slik at du kan øve etter favoritt bandet ditt?

Det burde vel være mulig? Kanskje Claes Ohlson har en dings som kan kjøre to lydkilder inn i én. Ellers kan man jo bruke en to-kanals mixer, men det er kanskje litt drastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.