Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tindrum drums of war soloen fra songs of a life time siden !


Anbefalte innlegg

Hallais

Enormt fet solo

sliter litt e å plukke denne,å skulle jerne hatt den solo tabsen..

den lå på songs of a life time sida til dag ingebrigsen før men denna virker vist ikke lengre..

Please Help me !!! :(

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg av en eller annen grunn ikke hadde sangen nå. Så jeg får prøve når jeg kommer hjem.

Så flott dette hadde vært supert:):)

sangen ligge vel på youtube mener jeg fra et tv opptak (type playback)

viss du har tilgang til nett på hytta da for all del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E:-12--8-12-8----------------------------------------------------------------------------:

B:---------------12-10-12-15-12-10-8------------------------------------------------:

G:--------------------------------------------4-0-4-0-7-5-4-0-5-4-2-0-2-0-2/4-0--:

D:------------------------------------------------------------------------------------------:

A:------------------------------------------------------------------------------------------:

E:------------------------------------------------------------------------------------------:

E:------------------------------------------------19br-:

B:------------------------------------------15b--------:

G:----------------------------------7b------------------:

D:-----9---9---10---5-7-5-7-5----------------------:

A:-/7---7---7------------------------------------------:

E:---------------------------------------0---------------:

E:-20-19-17-------------------------------------------------------------------:

B:--------------20-19-17------------------------------------------------------:

G:---------------------------19-17-16-19-17-16--16-17-16-14-16-12-:

D:--------------------------------------------------------------------------------:

A:--------------------------------------------------------------------------------:

E:--------------------------------------------------------------------------------:

E:-----------------------------------------15-15----------------------------------------:

B:---------15-17-13-15-12-13-12--------------------------------------------------:

G:-14-16------------------------------------------9-11-12-14-12-14-16-19-21-:

D:----------------------------------------------------------------------------------------:

A:----------------------------------------------------------------------------------------:

E:----------------------------------------------------------------------------------------:

Tror det der skal være ca. riktig. Spørr hvis det er noe du lurer på ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.