Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mareritt!


Coff

Anbefalte innlegg

nå bruker vell kirk esp gitarer om jeg ikke husker helt feil.

den er mye mindre og lettere enn LP og er flat over kroppen i motsettning til den klassiske LP`en. Uansett så er gitaren byggd for 100% spillbarhet (ikke det at LP ikke er spillbar da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er gitaren byggd for 100% spillbarhet (ikke det at LP ikke er spillbar da)

Jeg tror den er bygd med LITT tanke på utseendet også, ikke utelukkende spillbarhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Har ikke peiling på sånt' date=' men hvis Luke bruker emg85, må den være bra! :D Han har jo tidenes peneste gitarlyd. Så vidt meg er bekjent spiller kirk esp ja.[/quote']

Jeg er ett IKKE METALLICA fan, men har sett en dvd, cunning stunts.,. der ser vi at han bruker en gibson les paul,,,, Det står Gibson...Så om at Kirk er sponset av ESP vil ikke det si at han BARE bruker ESP..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på sånt' date=' men hvis Luke bruker emg85' date=' må den være bra! :D Han har jo tidenes peneste gitarlyd. Så vidt meg er bekjent spiller kirk esp ja.[/quote'']

Jeg er ett IKKE METALLICA fan, men har sett en dvd, cunning stunts.,. der ser vi at han bruker en gibson les paul,,,, Det står Gibson...Så om at Kirk er sponset av ESP vil ikke det si at han BARE bruker ESP..

Så istedefor å bytte pickups skulle han fucke opp hele ''metallica sounden''?:P Synes hele det dere anti metallica greiene er teit... Man bør ikke være steve vai for å lage fengende låter.. en metallica solo er heller ikke bare en solo som går ut på speed og teknikk.. Kirk klarer jo å lage soloer som passer godt inn til sangene demmes... Mange andre band så er soloen liksom bare der fordi MÅ ha en solo med i sangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.