Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarbutikker i trondheim


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

Gjør bare oppmerksom pÃ¥ at trÃ¥den er fra i fjor sommer. Zezima spurte i en gammel trÃ¥d, og jeg regner med trÃ¥dstarter har vært pÃ¥ tre45 for lenge siden.

veldig lenge siden :P var temmelig imponert over butikken :P iallefall i forhold til den lokale butikken her :P han har noen fendergitarer, resten er morgan, squier og BC Rich :P mesteparten av det han har er kassegitarer...

eneste kjedelige var alle småungene som okkuperte alle ampene der og satt å brifa med Smoke on the water og div. Metallica låter :P på de mest harry gitarene i butikken :P men jeg fikk jo plukka ned en PRS og en Parker og fann en krok der jeg fikk sitte i fred og prøvespille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre45 er vell pretty kjent! Har ikke peiling hva adressen dit er men

Tre45 eies av 4Sound som også eier :

Imerslund Musikk - Oslo

Hagstrøm Musikk - Bergen

Sagevik Musikk - Kvadrat

Musikksenteret - Stavanger

Sagevik Musikk- Stavanger

Musikkhuset AS - Molde

Helgelands Musikk AS - Haugesund

Stordahl Musikk AS - Moss

Musikkhuset AS - Kristiansund

Etter som alle butikkene er eid av samme firma, nemlig 4Sound, vil jeg tro de kan tilby de samme produktene til samme pris.

Forskjellen på butikkene er vel størrelsen, altså hvor mye de har plass til å ha i utstilling.

http://www.4sound.no/kat/000150.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre45 eies av 4Sound som også eier :

Imerslund Musikk - Oslo

Hagstrøm Musikk - Bergen

Sagevik Musikk - Kvadrat

Musikksenteret - Stavanger

Sagevik Musikk- Stavanger

Musikkhuset AS - Molde

Helgelands Musikk AS - Haugesund

Stordahl Musikk AS - Moss

Musikkhuset AS - Kristiansund

Etter som alle butikkene er eid av samme firma, nemlig 4Sound, vil jeg tro de kan tilby de samme produktene til samme pris.

Forskjellen på butikkene er vel størrelsen, altså hvor mye de har plass til å ha i utstilling.

http://www.4sound.no/kat/000150.asp

Tullprat. 4Sound er en franchise kjede. 4Sound eier ingen av butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eies vel strengt tatt ikke av 4Sound, men er med i samme kjede. :) Noe som sikkert gir fordeler ved innkjøp, de har jo en enorm del av det norske markedet under sin kappe.

Jo, det var kanskje en enkel måte å si det på da... De er en del av 4Sound som eies av MUSIC RETAIL NORWAY AS.

Om man vil være teknisk, kan man si at Kjeden 4 Sound er en fusjon med aksjeeiere fra alle de tidligere enkeltstående butikkene/grosistene.

4Sound eies av MUSIC RETAIL NORWAY AS som med totalt 70 butikker i Norden, grossister og seriøse eiere er MRH i dag den største aktøren i Europa.

Men det ble litt mye :)

Håper det ble riktig nå :)

Endret av Gitar!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt forandet i den senere tid, men sist jeg fikk med meg noe av dette heter eierne til Tre'45 "Musikk Holding AS" - som i bunn og grunn består av fam Falck. Forholdene kan godt endre seg - og ingen av de involverte har meldeplikt til meg. :) Jeg hadde blitt forundret om de solgte seg ut, ettersom familien er sterkt delaktig i hele butikken. Men igjen, jeg spiller pÃ¥ gammel kunnskap her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.