Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

What?


ØysteinV

Anbefalte innlegg

http://www.qxl.no/Article542127896/Musikki...15678/P/0/1/0/1

Har aldri hørt noe om merket Leslie Jennings, så vet ikke helt hvordan å forholde meg til dette.

this instrument is made by the same factory which made also Fender`s, Squire`s and Gibson`s.

Skjønner ikke helt.. Er den laget av tre ulike fabrikker som tidligere har stått for produsjon av disse merkene?

"jag lover deg mycket fin Kvalites Instrument i optik och sound and very good." :lol:

"a Strat - one of the best on the market." Dæven! :lol:

"We are convinced of the hight quality of all our new Musikinstruments, therefore we offer you a return warranty and moneyback garanti within 14 days." :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk 2 leslie Jennings gitarer for å sjekke om det går an å lage ok gitarer så billig. Den ene, en Tele, var helt for jævlig å spile på. Men, ok lyd. Kunne kanskje blitt ok med masse tid og omsorg. Jeg gadd ikke. Den andre, en type ES 175 variant, var faktisk meget god å spille på. Fikk en god følelse. Lyden var også ganske bra. Gikk forsåvidt greit med bestilling, betaling og frakt fra denne annonsøren på QXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.