Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som er interessert i Modern Fingerstyle guitar...?


Yup

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om noen er interessert i Modern Fingerstyle guitar sjangeret?

Som de fleste veit (tror jeg) at gitarister som Don Ross, Andy Mckee, Antoine Dufour etc... er veldig dyktig innenfor dette sjangeret.

Jeg har alltid lurt på hvor mange som veit om disse artistene, og hvor mange er det som spiller denne type musikken?

Hadde vært litt kult å bare vite om noen som har komponert/coveret denne type stilen, ikke sant :P

Hvis dere har noen, så hadde det vært stilig om dere kunne poste oss linker.

Cheers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på noen CandyRat-artister, som Don Ross, Andy McKee, Andrew White og Peter Ciluzzi. Jeg har prøvd å spille noen av sangene deres, men ikke skrevet noe selv innenfor den sjangern.

Interessant. Faktisk så har jeg fått kontakt med Don Ross og har planer om å arrangere en konsert her i Oslo. Spørsmålet mitt er at hvor mange er interessert i å se på han?

Hvis du eller noen andre har tips hvor jeg kan poste Norges gitar sider med mange etterspørsmål for moderne finger gitar spilling, så hadde det vært genialt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spelte For My Father av Andy McKee på min eksamen i vår. Høyrer ein del på han, og Tommy Emmanuel. Prøver meg på Angelina av Emmanuel no, faktisk.

Hvis du eller noen andre har tips hvor jeg kan poste Norges gitar sider med mange etterspørsmål for moderne finger gitar spilling, så hadde det vært genialt! :)

Ikkje meininga å vere vanskeleg, men dette forsto eg ikkje i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spelte For My Father av Andy McKee på min eksamen i vår. Høyrer ein del på han, og Tommy Emmanuel. Prøver meg på Angelina av Emmanuel no, faktisk.

Ikkje meininga å vere vanskeleg, men dette forsto eg ikkje i det heile.

Det jeg mente er om det er noen andre type norske gitar forumer som tilbyr noen gitarister som er interessert i moderne finger gitar spilling, fordi jeg har tenkt å arrangere ett konsert med Don Ross og muligens Andy Mckee.

Det jeg ønsker å komme fram til er å poste på mange forskjellige gitar forum sider, og kanskje noen som er interessert i konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.