Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hepp! Ny kar på forumet.


Anbefalte innlegg

Heisann, folkens!

Jeg er en kar som nermer meg stygt 30 år, uten at det egentlig gjør så mye. Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole der jeg hovedsakelig underviser i musikk og engelsk. Musikksmaken varierer fra den sorteste metallen til fingerplukkende country med et sidesprang til progrock og -metal. Når det gjelder spilling, ligger dog mitt hjerte nermest blues og klassisk rock. Artister som blir spilt mye om dagen er Porcupine Tree, Tom Waits, Tom MacRae, Ayreon, Opeth, The Gathering og Marius Müller.

Jeg har spilt gitar i nærmere 15 år nå og begynner å bli fornøyd på utstyrsfronten. Spillingen blir jeg aldri fornøyd med...

Her er en liten liste over hva jeg spiller på:

Gitarer:

Gibson Les Paul Standard (2002)

Blade Texas Vintage

Yamaha SA2200

Furch akustisk

+ at jeg er i ferd med å bygge en Telecaster.

På pedalbrettet:

Dunlop Q353 Cry Baby

Maxon OD-9 (moddet)

Boss OD-3

Fulltone OCD (V.2)

VoodooLab Tremolo

Home Brew Electronics Psilocybe

Ibanez Pt-909

BYOC Delay

Korg Pitchblack tuner

Det hele mates inn i en Dr. Z MAZ snr.

Om dagen spiller jeg i band med Thunderfingers her på forumet i The Getaways (sjekk oss ut på Urørt: http://www11.nrk.no/urort/Artist/TheGetaways/default.aspx )

Jeg ser frem til å bidra til hva som ser ut til å være et ypperlig forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kult å se at det også finnes folk over 14 år her på forumet. Velkommen skal du være!

Ser du har mye bra utstyr også gitt! Lag deg en tråd i galleriet, med bilder! :)

Takk for varme velkomster! Skal lage en liten bildepresentasjon av rigget mitt når jeg har fått tatt noen gode bilder av siste versjon av pedalbrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waits, Ayreon og Opeth. I like! Hadde jeg bare hatt en lærer som deg på ungdomskolen :)